12. dubna 2014

Sleek paletka tvářenek

Pěknou sobotu přeji ! konečně je tady víkend a dnešní článek bude věnovaný této paletce, o které jste musely už slyšet ( pokud se zajímáte o kosmetiku :) ).


Množství: Dohromady mají všechny 3 tvářenky 20g.
Za kolik a kde koupit: Byl to dárek od kamarádek k narozeninám, ale každá jsme si vybrala na narozeniny nějaký produkt od Sleeku. Objednávali jsme zde. :)

Obal: Matné černé obaly patří ke klasice Sleeku. Velmi pěkný detail je nápis Sleek MakeUp v lesklém provedení. Nevýhoda - když na paletku šáhnete, máte na ni otisky prstů a také jde na ni vidět veškerý nachytaný prach. Myslela jsem si, že bude větší ( má 11 cm ). 

Odstín: Zvolila jsem Lace, protože všechny tvářenky vypadaly nejpřirozeněji. Určitě jste zaznamenali, že se všichni dohadují o jménech odstínu. Prostřední Guipure je jasný, ale ty 2 krajní moc ne. Pochopila jsem to takto: 
  • Crochet- Oranžová s teplejším podtónem. Na tváří vypadá nejpřirozeněji. Neobsahuje třpytky, a to je to prášivka.
  • Guipure- nejkrásnější odstín z celé paletky, jakmile to roztočí na sluníčku, je to vážně skvost. Obsahuje hodně malých zlatavých třpyteček, musí se s ní opatrně, ať nevypadám jako disco koule. Je máslovitější konzistence.
  • Chantilly- tento odstín se mi na tvářích líbí nejméně. Práší snad ještě víc než Crochet. Taktéž je matná.




Výdrž: Guipure dá v pohodě 8 hodin i déle. U matných je to horší, v průměru 6-7 hodin ( může to být ovlivněno tím , jak často si sáhnu na tvář ).

Já jsem s paletkou celkem spokojená, hlavně kvůli barvám. I když ta výdrž mi mohla být lepší.


Vlastníte nějakou paletku od Sleeku? Jak jste spokojené ? :)

1 komentář:

  1. Přiznám se, že o téhle značce slyším poprvé, i když mám kosmetiku ráda. Barvy vypadají dobře, hlavně ta do leskla. :)

    OdpovědětVymazat