29. dubna 2014

Gabriella Salvete řasenka Diamante

Přeji pěkné úterní odpoledne ! :)

V minulém článku jsem Vám ukázala lak na nehty z kolekce Sugar. V kolekci se také vyskytuje řasenka Diamante v limitovaném obalu ( řasenka lze i běžně zakoupit, akorát v jiném obalu ).

Množství: 11 ml
Za kolik a kde koupit: 169,- v drogeriích Teta či Rossmann

Obal: Bíla barva ho dělá něčím výjimečným. Na takový obal v drogeriích nenarazíte jen tak. Patří k jedním z nejkrásnějších obalů, jaké jsem kdy doma u řasenky měla. Nejvíce mě zaujaly puntíčky ( no nevypadá to roztomile :) ). Teď přijde klasická věta : ,, Tohle se vážně povedlo, tleskám ''. Ale mám k němu jednu výtku, obal díky jeho světlé barvě bývá špinavý.



Konzistence: Naprosto perfektní, něco mezi suchou a mokrou. Řasenka se dala používat hned po otevření.

Kartáček: Obvykle si kupuji řasenku s kartáčkem, který má přírodní štětiny. Tentokrát jsem udělala výjimku. Tenhle kartáček má jednu stranu kratší ( slouží k zahuštění řas ) a delší ( slouží k prodloužení řas ).


Výsledný efekt: Řasenku jsem už kdysi měla, takže jsem ji kupovala s jistotou. Dělá mi řasy, se kterými jsem plně spokojena. Skoro vůbec neslepuje ( ani po 2 vrstvách ), řasy jsou výrazné. Při nanášení nemám nikde obtisknutou řasenku ( třeba jako u Maybelline ). Rychle pro ní utíkejte, uděláte skvělý kup, navíc ten obal . :)

Před a po, nanesena 1 vrstva řasenky

Mate také rády řasenky od Gabrielly Salvete ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat