15. dubna 2014

Rimmel rtěnky Moisture Renew

Zdravím Vás u dnešního večerního článku :), někdy v únoru jsem se po dlouhé době dostala do drogerie Rossmann a v některých prodejnách jsou výprodejové košíčky se zajímavým obsahem. A uviděla jsem tam tuto krásku ve fialovém obalu za super cenu. Navíc ten odstín zespodu rtěnky vypadal docela nositelně. Nedávno Rimmel přišel s novými rtěnkami ve fialovém obalu, ale vypadal poněkud jinak. Tak jsem se rozhodla jeden z odstínů koupit a udělat srovnání :).

Starý obal vlevo, nový vpravo.
Množství: U obojího 4g
Za kolik a kde koupit: Tu ve starém obalu jsem objevila ve výprodejovém košíčku za 50,-, nová stojí (např. v dm drogerii) 100,-.

Obal: Všichni naříkají, že ten starý byl mnohem lepší. Kdybych se měla rozhodnou ke koupi jen podle obalu, vyhrává ten nový. Oba dva mají na vršku vyrytou korunku (symbol značky), nový má navíc vyrytý nápis z boku.

Odstíny:

  • 200 LATINO- barva něco mezi nositelnou růžovou a výraznou růžovou, bohužel jsem ji neměla ani jednou na rtech. Po nanesení se celá pusa blyští jako discokoule. Tento odstín mám ze staré řady, je k dostání i v té nové. Vážně nepovedený odstín, nechte ho ležet ve stojanech a sáhněte po jiném.
  • 720 NOTTING HILL NUDE- tento odstín bych mohla vychvalovat no nekonečna, nádherná nude jdoucí do korálova. Díkybohu je skoro matný.



Výdrž: Budu soudit jen nude odstín, na to, že se jedná o hydratační rtěnku, která klouže na rtech jako máslo, je výdrž ohromují. Dvě a půl hodinky dá jako nic, i menší svačinu přežije v nositelném stavu.

Určitě je v drogeriích neobcházejte obloukem, ale dejte si pozor na odstíny se stříbrným odleskem.

Také jste neodolaly nebo zatím uvažujete nad koupí ? :)

1 komentář:

  1. Obě rtěnky vypadají krásně! :) Určitě bych si ze škály odstínů nějakou Rimmelku vybrala :D

    OdpovědětVymazat