3. dubna 2014

Nově zakoupené produkty - Březen 2014

Zdravím, hned po vyprázdněnu přichází obvyklá rubrika. Mrkneme se, co se mi tu nasbíralo.



  • Balea tělové mléka - nová letní limitka, která k nám postupně doráží. Dostupné jsou 2 varianty: Melon tango a Mango mambo ( názvy se teda povedly :D ). Každý stojí 50,-. A vůně je podle mě úžasná.
  • Balea pěna na holení- kamarádka je s ní spokojená, tak proč jí nezkusit :). Cena okolo 40,-.
  • Balea šampon pro dlouhé vlasy- další nový výrobek od Balea, uvidíme, jak se projeví. Cena 45,-                    Všechny tyto produkty jsou k dostání v dm drogerii (jinde koupit nejdou).



  • Bourjois micelární voda- dárek k novému časopisu Elle.
  • Fa deodorant- potřebovala jsem  něco na osvěžení po tělocviku. Koupeno v dm za 40,-.
  • Schauma suchý šampon- moje záchrana skoro každé ráno, když mám ,, badhair ''. Koupeno v dm za 100,-.
  • Essence krém na ruce- součást nové limitované edice Cookies&Cream. Voní jako sladkosti. Zakoupeno v dm za 55,-.
  • Babylove vlhčené ubrousky- koupeno hlavně pro čistění Tangle teezeru. Cena okolo 45,- za 80 ks !



  • Catrice Made to stay lipolish- údajně to má být rtěnka, tint a lesk v jednom. Koupeno v rakouském dm za v přepočtu 150,- ( nevím jestli je tato novinka u nás, ale koupit to můžete tady. Mám ho v odstínu 010 Rose-Wood If She Could.
  • Catrice lak na nehty - součást nové limitované edice Une, Deux, Trois. Mám ho v odstínu C04 Meet Rosy. Je k dostání u nás v Rossmanu asi za 100,-.
  • Astor lak na nehty- můj první lak této značky v odstínu 315. Koupeno v dm za 70,-.
  • Avon balzám na rty- nová limika řady Colortrend. Velmi milé překvapení. Odstín je to coral crush a stál jen 29,-.
  • Avon korektor- novinka v letošním katalogu. Objednala jsem si odstín Medium a tím, že ho budu používat v létě. A měla jsem pravdu, odstín je na mě trochu tmavší. Cena byla okolo 100,-.
  • Gabriella Salvete rtěnka + konturka na rty- Celý tento set mě stál 46,-, protože u nás v tetě měli chybu v počítači a zadávalo jim to tuto cenu. Nejvíc se mi líbil odstín 01 lila romantica a konturka je v odstínu 03.
  • Rimmel rtěnka- tato je z obnovené řady Moisture Renew a mám ji v krásném nude odstínu 720 Notting Hill Nude. 
  • Essence pilník na nehty- součást nové limitované edice Cookies&Cream. Akorát velikost do kabelky. Cena okolo 30,-.
Čím pěkným jste si udělaly radost Vy ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat