22. dubna 2014

Milani pudrová tvářenka

Pěkný den přeji ! :)
Minulý týden se v tomto článku objevila tato krasavice, kterou sice používám chvíli, ale je to limitovaná edice, byla by velká škoda jí propásnout.


Množství: 17g
Za kolik a kde koupit: Lze ji sehnat pouze přes internet, já ji mám odsud

Obal: Nevidím na něm nic zvláštního, typická barevná kombinace pro Milani. Kupodivu je vyroben z odolného plastu ( tvářenka mi spadla na dlažbu a nic se jí nestalo ). Neobsahuje žádné zrcátko ani štěteček ( hurá ! :D ). Myslím si, že se nápis časem ošoupe :(. Samozřejmě největší poklad se ukrývá uvnitř- reliéf růže ( kvůli toho jsem si ji musela pořídit ).

Odstín: Na výběr je ze 4 odstínu, tento se mi zdál nejpřirozenější. Všechny odstíny jsou matné, práší minimálně ( to mě dostalo, očekávala jsem pořádnou prášivku )



Pigmentace: Musíte si dát pozor, ať nevypadáte jako marfuša. Stačí se lehce dotknout štětcem.

Výdrž: Žádná tvářenka mi nevydrží celý den, protože si často sahám na obličej. 

Vlastníte také nějakou tu krásku od Milani ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat