4. února 2014

TAG: WOULD YOU RATHER/ CO BYS RADŠI ?

Dneska jsem měla náladu napsat nějáký TAG. A tenhle ten mě strašně baví. Tak jdeme mrknout na otázky:).



1. Chtěla bys raději ztratit všechny své řasenky, linky, lesky, nebo všechny paletky a oční stíny?
Se stínama jsem se zatím ještě neskamarádila, ale kdybych si nedala řasenku, no proboha :D 

2. Chtěla by sis raději oholit hlavu a nebo už si vlasy nikdy neostříhat?
Ty narostlé dlouhéé vlasy musí mít tíhu, ale přežila bych to, protože můj obličej kulatého tvaru bez vlasů, to bych se vážně zbláznila.

3. Chtěla bys mít raději korálové nebo růžové tváře? 
Škoda, že nemůžu zvolit smíchání obou barviček :D. Nepatřím k úplným bledulkám, takže mi spíše sednou ty korálové, podle mě.

4. Kdybys měla 20 000,- kč , utratila bys je raději za kosmetiku nebo oblečení? 
Zvolím oblečení, toho u mě není nikdy dost.

5. Chtěla bys raději použít rtěnku jako linky nebo linky jako rtěnku ?
I linky na oči můžou být barevné. Nedokážu si u řas představit růžovou nebo červenou rtěnku a každou chvíli kontrolovat, jestli to je mázlý nebo ne.

6. Chtěla bys raději nakupovat jen v MAC nebo jen v Sephoře?
Přiznávám, nikdy jsem ani jeden z obchodů nenavštívila. Ale v Sephoře je větší výběr a vedou i pečující kosmetiku :).

7.  Chtěla bys radši používat jen jeden oční stín nebo jednu barvu na rty do konce svého života?
Rozhodně vyberu stín, bohatě by stačil nějáký v tělovém odstínu.

8. Chtěla bys raději nosit zimní oblečení v létě, nebo letní oblečení v zimě?
Jelikož v létě bývá někdy deštivo, tak přežiju zimní oblečení v létě. Lepší než umrznout :).

9. Chtěla bys raději nosit po celý rok tmavé nebo světlé nehty?
světlé :).

10. Vzdala by ses raději svého oblíbeného produktu na očí, nebo na rty?
Jsem nositelka dioptrických brýlí, takže u mě jsou důležitější očí. Se svou barvou rtů jsem i vcelku spokojená.

11. Nosila bys raději vlasy sepnuté v culíku, nebo v drdolu?
Určitě culík, v drdolu si připadám divně.

12. Chtěla by sis raději nemoct nalakovat nehty, nebo nemoct používat lesk na rty?
Lesky přímo nesnáším, takže se bez nich klidně obejdu.

13. Chtěla by sis raději oholit obočí a nemít žádné, nebo ho každý den domalovávat?
Samozřejmě domalovávat, bez obočí bych si připadala jak nahá :D.

14. Chtěla bys raději žít bez makeupu nebo laků na nehty?
Nevím, jak je v této otázce myšleno makeup.  Jestli celkový nebo jen na obličej. Já požívám pouze korektory, bez makeupu dokážu žít. Jestli myslí celkový makeup, tak se vzdám laků na nehty.


Jak se Vám TAG líbil? Odpověděli byste podobně, nebo to máte naopak :)?

Žádné komentáře:

Okomentovat