1. února 2014

Nově zakoupené produkty - Leden 2014

Čaute, s Novým rokem přichází nákup nějáké té kosmetiky. Jelikož jsem na Vánoce skoro nic kosmetického nechtěla, protože v lednu bývá spousta akcí.

Začněme tedy vlasovými produkty:


  • L´oréal Paris Studio line Hot liss sprej na vlasy - nejoblíbenější pomocník při žehlení vlasů, navíc v nějákém novém obalu :). Zakoupeno v drogerii Teta v akci  za 90,-Kč.
  • Balea professional šampon pro hnědé vlasy - pokaždé koupím jiný a zatím jsem velice spokojená. Uvidíme, jak si povede tento. Koupeno v Dm drogerii za 43,-Kč.

Nesmí chybět tělovka :D:

  • Alverde Tonkabohne - sada těl. mléka, sprcháče a krému na ruce. Vůně je k sežrání, voní mi po vanilce a mandlích. Jedná se o vánoční limitku, teď slevněno na 109,-Kč. 


  • Garnier Intensive 7days Vyživující těl. mléko - vybrala jsem si vůní kakaové máslo, protože mám velmi ráda kakaové věci a četla jsem na něj pozitivní recenze. Navíc cena byla úplně parádní- 90,-Kč za 400 ml :O v Tetě.
  • Dermacol  Aroma ritual antistresový sprchový gel hrozny s limetkou - koupila jsem ho kamarádce na Vánoce a vůně byla tak neskutečná, že jsem si ho musela pořídit pro sebe :D. V Dm na něj byla dlouhodobá akce za 40,- Kč.


První 2 týdny v lednu byla v dm akce na Garnier pleťovou kosmetiku, že nejdražší produkt ze 3 je zdarma. Po domluvě s kamarádkou mám prakticky zadarmo micelární vodu 400 ml. 

Maybelline Colorama přišla s novou limitovanou edicí Brocades. Náhodou jsem narazila na odstín 220, tak jsem ho hned čapla :D. Bude samostatná recenze :).
A samozřejmě odlakovávání třpytkatých laků urychlí spotřebu odlakovače, tak jsem nakoupila jeden do zásoby. Navíc balení s pumpičkou je praktické. Pořídíte v Dm za cca 50 ,-Kč.

A ještě bych málem zapomněla na řasenku SuperShock od Avonu za 99,-. Bude samostatný článek, až ji pořádně odzkouším :).

 Co jste si koupili pěkného Vy ? :)

4 komentáře:

  1. Chtěla jsem si koupit ten šampon na hnědé vlasy od Baley taky, ale nakonec jsem vzala ten pro blond vlasy (s tou mou divnou barvou vlasů :D). Nic moc ale není, za stejnou cenu je i od Elseve (má 400ml a stojí 80-90 Kč což vyjde cenově stejně).

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujalo mě to první pro žehlené vlasy. Myslím, že se po tom poohlídnu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vlasy jsou i po tom jemnější, určitě doporučuji :)

      Vymazat