21. února 2014

L'oreal Mythic oil kondicionér


Ahojte, dneska to nebude moc pochvalná recenze a přitom jsem od tohoto produktu tolik očekávala, jaké to bude dělat zázraky, když je to L'oreal.

Množství: 190 ml
Za kolik a kde koupit: Kolem 319 ,-kč, já ho získala v říjnovém ladyboxu.

Balení: Kdybych ho náhodně zahlédla na nějakém eshopu, tak ho koupím už jen kvůli tomu balení. Zlatá působí velmi luxusním dojmem a vyjímá se na poličce v koupelně.Navíc se mi líbí orgamenty kolem nápisu.




Popisky na obalu:





Vůně: Voní to jak žuklá aviváž. Nic příjemného pro můj nosánek :D.

Konzistence: Doslova jako gel na obličej :D

Výsledek: Spíš mi to udělalo víc škody než užitku. Na vlasy to působí, jako kdybych na ně nic nedala. Jdou hůře rozčesat. Ale co mi to dělá na kůži, vážně jsem se nestačila divit. Na ramenou mi vyskákali červené fleky. Něco mi ve složení prostě nesedlo. Kamarádka má šampon ze stejné řady a taky jí nesedl. 

Koupím znova: Jako vážně? No když bych za to ty 300 dala, tak by mě vážně omylo. Teď skončil na testování u mamky.

Zkoušely jste ho také? Jste z něho nadšené či zklamané ?

Žádné komentáře:

Okomentovat