13. února 2014

Dermacol Long lasting lipstick

Zdravím vás všechny u dnešního příspěvku, který bude celý o rtěnce, která se dostala na trh někdy před Vánoci :).






Za kolik a kde koupit: já kupovala za 119,-, teď může být cena vyšší (zakoupíte v dm, rossmann, teta)

Obal: Koupila jsem ji hlavně kvůli toho obalu, přijde mi strašně rozkošný, navíc bíla a zlatá kombinace, co víc si přát. Také mají všechny rtěnky Dermacol klikací systém, že jen kliknete a rtěnka se vysune sama. Co mě ale naštvalo, rtěnka v tom obalu nedrží ! :( Když ji otočíte, tak vypadne a je jedno, jestli je zakliknutá či odkliknutá. Takže nedoporučují dávat do kabelky.



Odstín: Vybrala jsem takovou celkem přirozenou růžovou, jinak tak byly samé výrazně růžové až fialové. Není úplně matná, má v sobě drobný shimmer.




Konzistence: Velice příjemná, krémová. Ale pozor, zvýrazňuje nedokonalosti, je potřeba dát pod ní balzám.

Vůně: Naprosto krásná, ovocná a sladká, což mám velice ráda.

Výdrž: Bez jídla a pití dá zhruba 2 hodinky, což je nic moc, když si ji nemohu kvůli balení vzít s sebou. Nechápu, proč tam mám nápis Long lasting :).

Koupím další odstín: Ne, pro mě byly moc výrazné.

Vlastníte nějakou Dermacolku? Jste s ní spokojeni? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat