8. února 2014

Balea tělové mléko do sprchy

Zdravím, dnes si povíme o jednom výrobku v péči o tělo. Je od Balei a z jejich mazadly mám moc dobré zkušenosti. Až do té chvíle, než jsem tohle načla.




Množství: 400 ml
Za kolik a kde koupit: 90,-kč, dm drogerie

Balení: Vcelku bytelný plast, oceňuji víčko směrem dolů, nemusím totiž nějak manipulovat s tak obrovským balením. Láhev je ergonomicky tvarovaná do ruky. Vcelku balení nemám co vytknout :).

Složení:


Konzistence a vůně: Tady někdo kopíroval :D. Vůně připomíná klasickou Niveu. Konzistence je také niveácká, možná o něco hutnější.

Hydratace: A tady končí sranda. Po několika použití se mi na rukou objevila obrovská suchá místa a ty mě svěděla. Takže pro suchou pokožku úplně na nic.

Závěrem bych dodala, že nějak nechápu smysl tělových mlék do sprchy. Sice je fajn, že se můžu hned obléct a nebude to nasáté v pyžamu, ale stejně ten čas moc neušetříte. A já mám ráda velice sladké (nejraději čokoládové) vůně.

Koupím znova: Rozhodně ne.

Vyzkoušely jste ho taky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat