26. února 2014

Nově zakoupené produkty - Únor 2014

Zdravím, nebojte se, o články vás ochudím jen tento týden, příští budou zase jako obvykle :). Blíží se nám konec měsíce, tak tady jsou moje úlovky.

Tělová a pleťová péče:



  • Manufaktura Pivní tělové máslo- vybrala jsem si ho k svátku, strašně rychle ubývá, což je škoda. Koupeno v Manufaktura za cca 150,-kč.
  • Alverde sprchový gel- voní to jako čerstvě upečený citronový cheesecake. Honem pro něj utíkejte, je to limitka k sehnání v dm za 60,- kč.
  • L'oreal jemný odličovač očí- jsem na něj celkem zvědavá, jelikož micelárka je skvělá. Dostala jsem ho zdarma k řasence Miss manga(čtěte níže).
  • Alverde oční krém- můj první oční krém, koupeno v dm za 120,-kč.

Vlasová kosmetika:

  • L'oreal Mythic oil- kondicionér byl totální zklamání, ale tohohle se nebojím. Koupeno na Parfums za 221,-kč.
  • Gestil Wonder vlasový zábal- měl tolik vychvalovaných recenzí, i babi mi ho doporučila :). Koupeno na Parfums za 189,-kč.



Dekorativní kosmetika:

  • Sleek blush by 3- vybrala jsem si je k narozeninám od mojich nejsupr kamarádek, za což jim jestě jednou strašně děkuju :-*:-). Mám odstín Lace a nemůžu se jich nabažit :3. Objednáno zde.



  • Maybelline Master precise linky ve fixu- s tímhle nástrojem si udělám linku raz dva :). Koupeno v Tetě za 120,-kč.
  • Lak Gabriella Salvete 148- má všestranné využití. Koupeno v Tetě za 80,-kč.
  • L'oreal Miss manga řasenka- bude o ní zmínka. Koupeno na Parfums i s odličovačem na oči za 199,-kč.



A pak na závěr takový mix věcí z drogerie Rossmann. Garnier Neo je novinka mezi krémovými deodoranty, stál 90,-kč. Pak tu je rtěnka od Rimmel ze starší řady, teď ji nahradila nová řada. Byla ve výprodejovém košíčku za 50,-kč. NYC bronzer už jsem dlouho vyhlížela, navíc byl ve slevě za 68,-kč. Se štětci os Essence jsem naprosto spokojená, proto další do sbírky za 110,-kč.


Čímpak jste si radost udělaly Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat