3. června 2014

Nově zakoupené produkty - Květen 2014

 Ahojte :), za tento měsíc se mi tu nashromáždily nezbytnosti a malé zbytečnosti, ale zase byly různé akce apod.



  • Gillette pěna na holení + holící strojek - prodává se každá věc zvlášť, na léto jsem se rozhodla pořídit pořádnou výbavičku, obojí jsem kupovala v dm drogerii, pěna stála 99,- a holítko 175,-. Teď bude cena vyšší, protože to bylo v akci.
  • Balea sprchový gel + tělové mléko - o této sadě jste si mohli přečíst tady. Nemůžu bohužel doporučit a tuto limitku můžete s klidem vynechat. Koupeno v dm drogerii za 89,-.
  • Balea tělový sprej Mango Mambo - neočekávejte celodenní výdrž vůně, ale na přestříknutí přes den je super :). Pochází z letní limitované kolekce, která je aktuálně v dm drogerii a cena je okolo 60,-.



  • Milani jumbo tužka na oči - používám ji na rozjasnění vnitřních koutků, přes celé víčko se mi efekt nelíbí. Je to třpytivý odstín 11 Sand dunes a objednala jsem ji na eshopu PetryLovelyHair.
  • Rimmel lak na nehty 60 seconds by Rita Ora - chtěla jsem aspoň jeden lak z této kolekce vyzkoušet, zatím o něm nic nemůžu povědět. Koupeno v drogerii Teta za 50,-.
  • Maybelline Colorama Bleached Neons (odstíny 242 a 241) - na fotce vypadají barvy fakt příšerně, doporučuji se na barvy podívat v reálu. Nejsou to úplně neonky, ale takové jejich vybledlejší ségry :). Koupeno v dm drogerii za 40,- za kus. A můžu potvrdit, že na nehtech vypadá lépe ten korálový.
  • Essence stampy set - tento set obsahuje 1 plátno, na kterém jsou různé motivy, 1 razítko a 1 stěrku. Vyzkoušela jsem zatím 1x a vůbec se mi to nezdařilo. Musím si s tím vyhrát. Našla jse ho ve výprodejovém stojánku dm drogerie za 40,- ( je to limitka Love Letters).
  • Essence rozjasňovač - své rozhořčení jsem psala zde
  • Alverde tvářenka (odstín 04 Soft pink) - určitě se o ní dozvíte více v recenzi. Sehnala jsem ji ve výprodejovém košíčku dm drogerie za 70,-.




  • Avon šampon - byl to dárek od kamarádky k narozeninám. Mám takový pocit, že už jsem ho kdysi měla. Mám vůni třešňový květ. 
  • Schauma suchý šampon - skvělý, skvělý, skvělý ! :) Článek o něm tady. Koupila jsem si do zásoby, protože dm poslalo kupónek, se kterým vyšel na krásných 70,-.
  • Avéne termální voda ve spreji - jednoho dne přijdu domu a našla jsem ho na stole s časopisem Elle od mamky. Zkoušela jsem ji pouze jednou a je to obyč voda na osvěžení ( možná má v sobě nějaké minerály :D ).
  • Bioderma Sensibio oční krém - každý měsíc má Bioderma akci určitého produktu za 99,-. Oční krémy začínám používat, jsem velmi zvědavá na tento. Za tuto milou cenu už ho neseženete, normální cena je okolo 350,-.
Čím jste si v květnu udělaly radost Vy ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat