21. června 2014

TOP 4 kousky oblečení

Pěknou sobotu přeji ! :)

Dneska oficiálně podle kalendáře začalo léto, ale počasí tomu moc nepřeje. Příští týden už nám začíná volno, tak doufám, že ten oskar aspoň na chvilku vyleze :). Dnes přicházím s prvním ,, oblíkacím '' článkem na tomto blogu ! Tyto věcičky jsem nakoupila teď v červnu a chodím v nich nejčastěji (pokud je teplota nad 20 st. :o) ).


Bundička z ebay byla tak trochu sázkou do loterie. Vyhrála jsem ji v aukci a s poštovným mě vyšla na cca 500,-. Je z hrozně umělé kůže (ale přežiju to :D). Ale ta barva je pecková. Takovou ve své sbírce bund ještě nemám. Je to nádherná vyřvaná oranžová a kupodivu mi ladí k většině oblečení. Střihem je vypasovaná a velikost L mi sedí perfektně, jakoby ji na mě někdo ušil. Akorát mě nakrklo, že na štítku bylo jméno jedné módní značky ( tak jsem ji jednoduše odpárala ). Toto určitě není žádný fejk, protože jsem koukla na stránky té značky a žádnou takovou bundičku jsem tam neviděla. Jinak zapínání je na bok. Nutně jsem potřebovala nějaké obyčejné černé kraťasy a našla jsem jedny v hm za 350,-. Jsou velmi lichotivého střihu ( nejsou obtáhlé na tělo) a materiál je velmi příjemný. Ty 2 kroužky, co vidíte na fotce, nejsou náramky, ale ozdoby na drdol. Jednoduše je omotáte kolem hotového drdolu a můžete jít. Tyto jsou z Takka za 60,- za jeden a jsou buď se stříbrným nebo zlatým řetězem. Poslední kousek jsem objevila náhodně v jednom obchůdku s obuví. když jsem byla u babi. Tento styl bot je docela aktuální, hlavně z plátěné látky, ale jelikož jsem čuník, tak je pro mě kůže (asi umělá) lepší. A největší peckou byla cena- slevněné z 800 na 400,-. To bych musela být úplně blbá, kdybych je tam nechala, protože se v nich chodí jako v papučkách :D.

Koupily  jste také kousky za neuvěřitelnou cenu ? :) Nebo jste si jen tak udělaly na nákupech radost ?

Žádné komentáře:

Okomentovat