5. června 2014

TAG V peřinách

Zdravím všechny mé milé čtenářky, zrovna jsem přemýšlela, o čem bude další článek. Různě jsem projížděla různé blogy a na několika z nich jsem četla tento docela zábavný TAG, který se netýká jen kosmetiky. Tak přeji příjemné počteníčko :).


  1. Bez čeho neodcházím do peřin ?
Nikdy bych nešla spát neumytá a nemít pořádně vyčištěnou a odlíčenou pleť ! Vzpomínám si, že jako mladší se mi to párkrát stalo (nojo mladé líné tělo) a ty následky mi rozhodně za to nestojí. A také samozřejmě nesmí chybět malý polštářek, bez něho bych neusnula.

     2.  Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo ?

Jsem bohužel foreveralone :D, takže nevím, na co bych si pořizovala nějakou sexy košilku. Nejraději spím v pyžamu, který má tričko s krátkým rukávem a dlouhé kalhoty. A obě části musí k sobě ladit, nemám ráda neúplné pyžama. Ale když mám spodek a vršek z jiného pyžama a spolu pěkně ladí...

    3.  Kniha ?

Hmmmm... poslední dobou si pořád říkám, že už bych měla začít číst (hlavně povinnou četbu), ale třeba o víkendu si zalezu do lůžka s nějakou zajímavou knížkou. Ale stejně skončím s mobilem v ruce a sleduji videa na YouTube :D.

    4.  Nějaký kosmetický rituál ?

Jsem zvyklá si dát balzám na rty a tím to končí. Když si vzpomenu, namažu si ruce krémem a teď přes léto si dávám pořádnou vrstvu krému na nohy a dám si ponožky.

    5.  Sklenička něčeho dobrého před spaním ? 

V zimě hodně piju čaje, ale teď v létě mi stačí obyčejná voda. 

    6.  Chrápu ?

Přiznám se, ano. Je to možná způsobené tím, že mám trochu větší mandle. Ale možná mám i klidné noci, kdy nechrápu vůbec :D.

    7. Snídaně do postele ?

No, samozřejmě bych se nebránila. Ale snídaně patří mezi moje nejoblíbenější jídlo dne a ráda si ráno přivstanu, abych si udělala nějakou mňamku :).

Pokud jste tento TAG udělaly také, zanechte mi dole v komentářích odkaz :).

1 komentář:

  1. Já ho mám rozepsanej už nějakej ten měsíc a nejsem schopná ho dodělat :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat