7. června 2014

Jordana kosmetika

Krásnou sobotu přeji ! :) , nedávno jsme s kamarádkami objednávali kosmetiku http://jordanacosmetics.eu/. Tuto kosmetiku znám především od amerických youtuberek. Zaujala mě nízká cena výrobků. A ještě bych vám chtěla říct, že nevím, jak to bude s články příští týden, jeden určitě bude. Máme teď docela ve škole spěch a já mám co dělat. Blog už potom pojede klasicky (článek 3x týdně).


Vybrala jsem si tyto 3 výrobky, protože jsem na ně slyšela chválu a patří mezi nejznámější od této značky. Začněme nejprve řasenkou Best lash extreme. Cena 119,- je podle mě dost slušná, vhodná pro toho, komu se nechce za řasenku vyhazovat 250,-. Obal není ničím velkolepým, patří mezi klasiku. Řasenka je meších rozměrů (má 9 ml) a bude vhodná na cesty. Prodává se v jediném odstínu 301 BLACK. Největším překvapením bylo, když jsem řasenku prvně otevřela a byla hned použitelná. Některé řasenky jsou hodně mokré a musím je nechat chvíli vyschnout. Kartáček je z přírodních štětin a má klasický tvar. A dalším plusem této řasenky je, že co se píše na obalu, to splňuje - pouze dodává objem a maličko prodlouží. A také drží pěkně celý den a svém místě. Jako nositelka dioptrických brýlí toto oceňuji, protože moc dlouhé řasy se mi otírají o skla a není mi to vůbec příjemné. ALE slibovaný objem se dostaví až v druhé vrstvě a není nějak velkolepý. Proto tuto řasenku označím za průměr.





1 vrstva

2 vrstvy


Teď jde na řadu tvářenka. Nejvíce mě naštvalo, že když tvářenka dorazila, tak v ní byla vyrytá díra. A navíc neměla žádný ochranný průhledný obal. Tak jsem ji raději vydesinfikovala. Ale po několika dnech se mi ji podařilo upustit na zem a rozflákala se na prášek. Ale dala jsem ji znovu do kupy a normálně funguje. Obal mi přijde velmi povedený. Šroubovací systém nemá skoro žádná kosmetická značka a je pro mě neokoukaný. Vybrala jsem si odstín 20 Sienna, což je perfektní barva na konturování. Vůbec nepráší a vydrží krásně celý den. Jediné mínus je její slabší pigmentace, ale v případě tohoto odstínu mi to nevadí (nemám šanci to s ní přehnat). A teď se podržte, stála pouhých 50,-. Tvářenka mi přijde suprová a někdy koupím další odstíny. 



Pískový lak jsem si vybrala v odstínu 09 Silk stone. Tato barvička je velmi totožná s barvou pískového laku od Rimmelu z kolekce Space dust v odstínu 003 Aurora. Obal je dokonalý. Štítek má drsný povrch a jsou na něm třpytky. Štěteček je klasicky rovně střižený. Lakuje se jedna báseň a plně kryje ve 2 vrstvách. Na mých nehtech vydrží standartně  2 dny s base i topcoatem. A schne superychle! 



Swatch na nehtech někdy přidám :)

Znáte tuto značku? Vyzkoušely jste od ní někdy něco? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat