6. března 2014

SynCare nicream


Přeji pěkný den, dneska je na řadě můj velmi oblíbený pleťový krém značky SynCare. Jsem hrozně ráda, že jsem tento výrobek objevila díky své mamce, které přestal vyhovovat.



Množství: 75 ml
Kde a za kolik koupit: Mamka mi ho pořídila u své kosmetičky, která ho prodává za necelých 500,-. Dá se určitě sehnat po internetu :).

Balení: Velice sympatické, bytelný plast a dávkování s pumpičkou, která vymáčkne malé množství krému. Hodí se i na cestování, protože se nepřekypuje jako to bývá u kelímkových balení.


Popisky na obalu a složení : 




Konzistence a vůně: Z pumpičky vám přímo vyšplouchne. Má až vodovou konzistenci, díky které je podle mě vhodný pro smíšenou až mastnou pleť, protože nezanechává mastný film a nelesknu se jako prasátko :).
Já z toho necítím skoro žádnou vůni, možná taková lehce bylinková.

Výsledek: Nemůžu si ho vynachválit, hlavně v létě. I přes zimu je super, ale musím použít na oční okolí oční krém. Velmi rychle se vstřebává a opravdu pleť zklidní ( měla jsem hodně ošklivé boláky a po namazání byly o něco méně viditelnější). Sušší pleti nemusí vyhovovat.

Koupím znova: Toto je mé 2 balení. Do budoucna bych ráda zkoušela i jiné značky ( hlavně z lékárny), ale už se vidím, že skončím u tohohle.

Znáte tuto značku? Vyzkoušely jste od ní něco? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat