20. března 2014

Garnier Intensive 7 days

Zdravím, dnes je článek zase odpoledne ( prostě budou buď ráno nebo odpoledne). Podíváme se na tělové mléko, od kterého jsem tento výkon nečekala :).


Množství: 400 ml
Kde a za kolik koupit: Narazila jsem na skvělou akci v Tetě, kde ho měli za parádních 90,- (poloviční cena).

Obal: Zelenou barvu moc nemusím, ale je to ok. Akorát by mohlo být dávkování dole, abych tu velkou láhev nemusela pořád převracet, navíc by se obsah dostával snadněji ven. Ale má praktický ergonomický tvar do ruky.




Konzistence: Není vodová a nemá podobu másla, takže pro mě ideální. Roztírá se naprosto super.


Vůně: Achh, jak já miluji kakaové věci :3. Samozřejmě mají asi dalších 5 vůní.

Hydratace: Jsem naprosto nadšená. Vsakuje se sice trochu déle, ale ten výsledek za to stojí. Pokožka je jako v bavlnce. Doporučuji všemi deseti.


Máte také v oblibě tělová mléka od Garnier?


2 komentáře:

  1. Od Garnier jsem vyzkoušela tyhle mléka 7 days jenom zatím ve vzorečku, ale dost mě přesvědčil i ten vzoreček, že je super, tak snad bude nějaká akce na ně :)

    OdpovědětVymazat