22. března 2014

Linkování s Maybelline Master precise

Přeji odpočinkovou víkendovou sobotu! :)

Tentokrát si ukážeme další dekorativku, konkrétně na tekuté linky ve fixu od Maybelline.



Množství: není uvedeno
Kde a za kolik koupit: V Tetě je měli v akci za 120,-, běžná cena je 190,-. Jinak seženete v drogeriích, kde mají stojan Maybelline.

Obal: Neurazí ani nenadchne. Černý obal s bílými nápisy dělá většina kosmetických značek. Líbí se mi styl písma, jakým je napsán nápis Master precise. Prodává se pouze v tomto odstínu.





Aplikátor: Má tvar tenkého fixu, takže s ním nakreslí linku i úplní začátečníci. Škoda je, že se fix po čase jakoby zlomí a konec se začne třepit. Uděláte s ním jak tenkou, tak tlustou linku.



Pigmentace: Celkem slušná, není potřeba nějak tlačit.


Výdrž: Celý den to u mě nezvládne, protože si často sahám do očí. Ke konci dne už ocásek skoro zmizí. Ale školní vyučování (kolem 7 hodin) zvládne obstojně. Během dne se neobtiskávají  na víčko. Voděodolné rozhodně nejsou.

Výsledek po přejetím prstem po 5 minutách, hold to chce čas to nechat uschnout.


Linky bych mohla doporučit, zvlášť na ranní hodiny, kdy je potřeba všechno šup šup. Já už je mám podruhé, oceňuji na nich pohodlnou aplikaci. Linky si každý den nemaluji, jenom když mám chuť a náladu :).

Kreslíte si linky nebo na to nemáte trpělivost ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat