25. března 2014

Manufaktura Pivní tělové máslo

Přeji pěkný den ( i když to počasí by mohlo být lepší), mám tu nachystaný drobný článek o tělovém máslíčku, které moc firem nevyrábí. Vybrala jsem si ho k svátku.


Množství: 100 ml
Za kolik a kde koupit: 159,- v prodejnách Manufaktura

Obal: Vypadá naprosto luxusně. Ale máslíčko se z něho špatně dostává ( málem jsem na to musela šlápnout :D ). A plastové dávkování je hned umatlané.

Konzistence: Fakt je to jak ztuhlé máslo. Opravdu hooodně ztuhlé. Musíte si dát práci s vtíráním do pokožky.







Vůně: Zpočátku to vonělo opravdu nádherně sladce ( vůbec ne jako pivo, ale spíše tak květinově:, ale pak mi ta vůně zhořkla.

Hydratace: Byla moc dobrá, ale ne zas úplně top. Strašně dlouho se to vstřebávalo do pokožky.

Myslím, že za tu cenu to moc nestojí, protože strašně rychle ubývalo. Na celé namazání těla to také není moc použitelné ( pokud jste netrpěliví jako já), používala jsem ho hlavně na ruce a nohy.

Máte zkušenosti se značkou Manufaktura?

Žádné komentáře:

Okomentovat