8. března 2014

Matná rtěnka Rimmel Kate Moss

Vítám Vás u nového sobotního článku (spíš to je krátká minirecenze :)). Už v minulém roce, okolo podzimního období, se ve stojanech našich drogerií objevila řada matných rtěnek od Rimmel.


Množství: 4 g
Za kolik a kde koupit: 149,- je normální cena, koupeno v dm drogerii

Obal: Naprostá dokonalost. Už jak jsem ho viděla na fotkách, tak ta rtěnka musela být moje. Je matný, což je výhodou, že na něm nejsou vidět otisky prstů. A červená barva mi přijde mnohem povedenější než černá( kterou má klasická řada rtěnek). Samozřejmě černá je klasika a je také moc povedená, ale červená mi víc lichotí do očí :D. Navíc se mi líbí nápis Kate se srdíčkem. Nahoře je obal zkosený a na jeho vrchu je vyražená korunka ( logo Rimmelu).



Odstín: Vybrala jsem si 105, což je taková velmi přirozená barva s nádechem do hnědo-červena. Naprosto se hodí pro každodenní nošení. Není úplně matný, obsahuje drobné třpytečky. Na rtech to jde vidět až úplně zblízka.




Konzistence: Matné rtěnky se obvykle hůř nanáší, není to taková ta klouzavá konzistence. Je pod ní třeba aplikovat balzám, jinak strašně zvýrazní všechny nedokonalosti a zdá se mi, že mírně zalézá do vrásek.

Výdrž: S malou svačinkou dá v průměru 2 hodinky. Což na matnou rtěnku není žádná sláva. Jelikož se jedná o přirozenější odstín, tak nezanechává takový stain jako tmavší odstíny.

Já už si další odstín nekoupím, ale je to zase něco jiného než klasické krémové rtěnky. Záleží na každém, co na rtech snese. Za sebe určitě doporučuji jen kvůli toho nádherného odstínu :).

Zkoušely jste rtěnky od Rimmel ? :)

3 komentáře:

  1. Od Rimmel jsem ještě žádnou rtěnku nevyzkoušela, ale určitě bude nějaká jednou moje! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna po téhle se chci v drogerii podívat :)


    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat