29. května 2014

Gestil wonder maska na vlasy

Pěkný den přeji ! :) v článku Moje péče o vlasy se objevila tato dosti profláknutá maska Gestil wonder, která má obsahovat výtažky z býčích žláz a bambusu. Nakonec jsem se odhodlala ji vyzkoušet a skončila v nákupním košíku stránky parfums.cz.

Množství: 300ml (500ml vyjde levněji, ale pro začátek jsem zvolila tu menší)
Za kolik a kde koupit: Objednala jsem ji zde.


Obal: Rozhodně si mohli dát víc záležet. Sice je vyroben z bytelného plastu, ale černá barva a nepřesně natištěné nápisy spíš odhání zákazníky. Kdybych ji zahlédla poprvé, tak by si ji nekoupila jen kvůli nedůvěryhodně vypadajícímu obalu. Nebudu se tady rozčilovat kvůli obalu, důležitý je přece vnitřek.

Popisky na obalu + složení:



Vůně: Jak jsem ji poprvé otevřela, málem to se mnou seklo :D. Smrdí to jak nějaký peroxid a nejhorší je, že tato vůně zůstává po umytí ve vlasech (naštěstí ji přebiju vůní olejíčku).


Jak ji používám: Na obale je napsáno, že by se měla aplikovat na vlhké vlasy na 3-5 minut. Na internetu jsem se dočetla, že hodně lidí ji používá jako regenerační zábal. To mě zaujalo více a jednoho večera jsem ji nanesla a suché vlasy a zabalila do folie a ručníku (aby vlasy byly v teploučku) na cca 1 hodinu. Pak jsem si musela 2x vydrbat vlasy šamponem a po usušení jsem se nestačila divit. Vlasy mám na pohled zdravější a jemnější a nejsou tak rozlítané. Opět nedoporučuji na jemné vlasy, ale na vlnité a husté vlasy. Konečně jse  objevila svatou masku na vlasy a teď ještě najít šampon :).

Slyšely jste už o této masce? Zkoušel ji někdo z Vás ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat