6. května 2014

Bioderma Sébium - maska a gel

Zdravím Vás z krásného prosluněného úterý :) !

Přesně před měsícem jsem měla narozeniny a k nim jsem dostala tyto 2 produkty od značky Bioderma. Chtěla jsem něco z řady Sébium, která je určena pro mastnou a smíšenou pleť




Maska




Množství: 40 ml
Za kolik a kde koupit: Je k dostání ve vybraných lékárnách, ale já ji mám odtud.

Obal: Oceňuji, že je v krabičce s českým popisem, protože na samotné tubičce je to vše francouzsky. Bílá barva působí čistotným dojmem. Jednoduše řečeno, klasický obal lékárenské kosmetiky.






Konzistence: Přijde mi dost zvláštní, místami je hrudkovitá. Maska se nanáší trochu hůře, je problém nanést rovnoměrnou vrstvu. Největší sranda přichází v době sundávání - obličej musíte nasucho krouživými pohyby masírovat a maska se začne drolit. V umyvadle pak vidím kousky napuštěné mazem z  mého obličeje. Samozřejmě jde v pohodě smýt, ale to pak nedocílíte toho efektu, který to má dělat.






Vůně: Neočekávejte nic květinového, voní to jako panská kosmetika. Celkem mi tato vůně nevadí.

Výsledek: Používám ji 1x týdně a nechám maximálně 5 minut působit ( jinak se nehne ). Pleť je zmatněná a zaznamenala jsem ubytí mazu. Vždy před jejím použití vyčistím obličej gelem ze stejné řady ( nejspíš to má na to vliv ). Jsem nadmíru spokojená. Masku tedy můžu doporučit, pokud jste schopni investovat 250 ,- . Jen pozor, rychle ubývá.

Gel




Množství: 500 ml 
Za kolik a kde koupit: Bylo objednáno ve stejném eshopu jako maska.

Obal: Líbí se mi hlavně z praktického důvodu - pumpičkové dávkování. Nemusím nic otvírat ani mačkat, jenom prostě si jen tak přijdu do koupelny, pumpnu si 2x na ruku a jdu si pořádně vydrbat obličej :).






Konzistence: U gelu si ji představuji trochu hustší, u tohoto gelu je hrozně tekutá, často mi vyteče ze dlaně.






Vůně: Totožná s vůni masky.

Výsledek: Používám ho obden a jsem nadšená. Pleť je krásně vyčištěná do hloubky, zbavena všech nečistot, odstraňuje i makeup ( do očí ho nedoporučuji dávat, nadávala jsem jako čert jak to štípalo ). S cenou kolem 350,- jsem tak moc spokojená, myslím si, že gel vydrží opravdu dlouho.

Oba dva výrobky pro mě tvoří dokonalé duo pro mastnější pleť.

Vyzkoušely jste někdy produkty Bioderma ? :)





Žádné komentáře:

Okomentovat