8. května 2014

Catrice lip polish

Ahoj :), dneska si ukážeme produkt na rty od Catrice, který by měl mít barvu jako rtěnka, výdrž jako stain a měl by vypadat jako lesk. Uvidíme, jestli tato kritéria splňuje.

Množství: 6 ml
Za kolik a kde koupit: Cenu si bohužel nepamatuji a koupila jsem ho v rakouské dm drogerii. Netuším, jestli je k dostání v Rossmannovi.



Obal: Docela je mi sympatický, nejvíce se mi líbí ten vzor, který mi připomíná hadí kůži. Každá barva má svůj barevný proužek na víčku a potisk hadího vzoru. Na tom barevném proužku byl nápis, že by to mělo vydržet 8 hodin, ale během několika dnů se ošoupal. 




Odstín: Ze všech dostupných variant jsem hrábla po tom nejpřirozenějším - 010 Rose-Wood If She Could. Barva moje rty, ale lepší. Název je naprosto originální jako u všech výrobků značky Catrice.

Aplikace: Aplikátor je klasický pěnový, uprostřed je menší prohlubeň pro nabrání většího množství produktu. 

Výdrž: Nedokážu ji posoudit, protože pigmentace není žádná sláva. Rtům dodá šťávu, nevypadají tak mdle. Na rtech je velice příjemný, pořád mám nutkání si rty promnout. Za sebe produkt moc nedoporučuji, ale ráda bych vyzkoušela výraznější barvičku








Máte rády takovéto produkty na rty ? Vyzkoušely jste někdy něco podobného ? :)


2 komentáře:

  1. Vypadá to hezky, ještě kdyby to i dlouho vydrželo tak bych se po tom i koukla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejradši různé druhy balzámů, takže pokaždé, když něco objednávám nebo jsem někde v drogerii, musím přihodit do košíku nějaký balzám...možná je to závislost :D . Jinak pár lesků, rtěnek a podobně už jsem taky zkusila, ale s výdrží to vždy bylo stejně na prd.

    OdpovědětVymazat