31. května 2014

Vyprázdněno - květen 2014

Ahoj všichni ! :)
Další měsíc je za námi a vyprázdněno před námi. Neskutečně tento rok utíká a za chvíli jsou tady prázdniny :D. Tentokrát jsem toho nasbírala hodně málo, zůstává pro mě nepochopitelné, jak někteří dokáží spotřebovat 20 a více produktů ( fakt velký obdiv :O).



  • Balea tělové mléko - pár slov jsem o něm psala zde. Už se moc těším na melounovou verzi. Koupila jsem ho v dm drogerii za 50,-.
  • Alverde sprchový gel Kouzlo města - OMG! tenhle sprcháč patří k těm nejlepším, co jsem kdy vyzkoušela. Vůně je sakramentsky úžasná a kdybych neměla zásoby, tak si jdu pro levandulovou verzi. Určitě doporučuji alespoň očuchat, ale i vlastnosti byly super. Je k sehnání v dm drogerii za 60,-.
  • Balea pěna na holení - zkoušela jsem od nich i gel a ten se mi zdal lepší. Pěna je za mě těžký průměr a znova kupovat nebudu. Vydržela mi 2 měsíce a používala jsem ji 2x týdně. Pokožka po ní byla dost vysušená a napjatá. Koupeno v dm drogerii za 55,-.
  • Garnier Néo - už používám další balení a nehodlám přestat. Více o něm tady. Až vám nepůjde vymáčknout, doporučuji balení rozřezat, protože tam bylo množství krému na dvoutýdenní používání.
  • Gabriella Salvete oční stín (odstín 03) - používala jsem ho na rozjasnění a byl super. Byl máslovité konzistence a měl velmi dobrou pigmentaci. Někdy v budoucnu ho pořídím znova. Koupeno v drogerii Teta za 50,- (akce).
Pochlubte se, jestli se spotřebovali něco zajímavého, co stálo za to :).

3 komentáře:

  1. fiiha to Neo som neskusala ale po tvojej recenzii asi skusim :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Balea gél na holenie mám veľmi rada, ja vlastne inú značku na holenie ani nepoužívam, ich gély sú super, pokryjú celú plochu, ľahko sa nanášajú a sú to skrátka veľké poklady, plus značka prináša často aj rôzne limitované edície čo viac si želať.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky mám tuto značku ráda kvůli limitkám, je to něco jiného než pořád ty stejné obaly dokola :D

      Vymazat