4. května 2014

Nově zakoupené produkty - Duben 2014

Zdravím, konečně po deštivé sobotě nastala slunečná neděle ( kéž by to tak vydrželo, začínají se tam honit černé mraky). Za tento měsíc se mi tu toho sešlo docela dost, protože byly různé akce atd... .

Pečující kosmetika



  • Bioderma Sébium maska - novinka tohoto roku, brzy bude recenze. Dostala jsem ji na narozeniny. Je jí jen 40 ml a koupíte ji např. zde.
  • Bioderma Sébium gel - četla jsem na něj samou chválu, celkově mi řada Sébium začíná vyhovovat. Navíc platila akce 500 ml za cenu 200ml. Koupeno tady.
  • 3x Dermacol sprchový gel - na stránkách Dermacolu platila akce 3 sprcháče za 99,-. Dost jsem si je oblíbila, navíc jsou nové vůně - jahoda a rebarbora, mango, ananas a kokos. Vybrala jsem si 2 z nových a ze starých melounovou vůni.
  • Avon marocký olej na vlasy - není třeba se více zmiňovat. Recenze tu. Tentokrát byl za cenu 69,-.
  • Galderma Cetaphill - o tomto mazadlu na obličej jsem slyšela hodně od amerických youtuberek. Když jsem zjistila, že se prodává v lékárnách ČR, tak jsem se jenom tak zašla zeptat u nás do lékárny, kde prodávají Biodermu a jiné lékárenské značky. Měla jsem štěstí, měli ho rovnou na prodejně. Cena okolo 155,- za 50 ml.


  • Fennel tělové máslo - používala jsem ho minulé léto a bylo boží ! Teď jsem ho sehnala za pouhých 45,- v Tescu.
  • Carmex lip balm Vanilla - určitě jste o něm museli slyšet, chtěla jsem něco do kabelky, ale ne jen na přemazání, ale kvůli hydratace. Koupeno v polském Rossmannu.
  • Aussie šampony - po této hrůze byly moje vlásky v hrozném stavu. Rozhodla jsem se vyzkoušet dost profláknutou značku Aussie. Jeden šampon stojí 150,-, vzala jsem si dva, abych měla 3 minute miracle zdarma. Tato akce platila v dm drogerii.
  • Garnier Néo antiperspirant - o tomto super objevu jsem psala zde. Sehnala jsem ho v drogerii Teta za 65,-.

Dekorativní kosmetika


  • Milani pudrová tvářenka - o této krásce je článek tady. Mám ji v odstínu 08 Tea rose a koupila jsem ji na http://kosmeticky-svet.cz/.
  • Jordana lak na nehty - mám ho právě na nehtech a velice mi připomíná pískové laky od Gabrielly Salvete. Objednáno zde.
  • Jordana tvářenka - přišla mi trochu naťuklá a stejně mi doma spadla na zem, tak jsem ji musela opravit. Objednáno zde v odstínu 20 Sienna. A dokonce neměla na sobě žádnou ochrannou folii.
  • Jordana řasenka - velmi ji chválila australská youtuberka Lauren Curtis, tak jsem se rozhodla ji zkusit. Objednáno zde a naštěstí přišla zabalená ve folii. 
  • Gabriella Salvete Sugar lak na nehty - psala jsem o něm nedávno tady. Očekávala jsem něco jiného. Koupila jsem ho v drogerii Teta za 89,-.
  • Gabriella Salvete Diamante řasenka - článek na ni tu. Roztomilý obal a je naprosto skvělá. Koupeno v drogerii Teta za 169,-.
  • Ebelin štětec na tvářenku - pořád jsem okolo něho chodila, až jednou skončil v košíku. Vážně super koupě v dm drogerii a stál 129,-.
  • Gabriella Salvete tekuté oční linky - tento typ linek jsem doposud nevyzkoušela, tak uvidíme. Koupeno v drogerii Teta za 100,-.
  • Essence rtěnky - začlo se o nich hodně psát, jaký je to super kup za tu cenu atd... . Tak jsem podlehla a ve slevě mě obě vyšly na 90,-. Mám odstíny 07 Natural beauty, což je krásná přírozená barva a 09 Wear berries!, která je taková mírná růžovofialová. 
Pořídily jste si něco zajímavého, z čeho jste nadšené ? :)


1 komentář:

  1. O těch balzámech Carmex jsem četla, chtěla bych si někdy takový pořídit. Zatím mi stačí od Baley:).

    OdpovědětVymazat