27. května 2014

Balea sada na tělo (LE What you need to be lucky?)

Ahoj všem :) !  V dnešním článku bych se ráda zmínila o této ,,jarní'' sadě tělového mléka a sprchovém gelu od Balei z limitované edice What you need to be lucky?. Jak u mě uspěla se dozvíte dále :).


Množství: každý 200ml
Za kolik a kde koupit: Je k dostání za 90,-pouze v dm drogerii.
 
Obal: Už jak jsem tuto sadu zahlédla na fb stránkách německé Balei, tak jsem se v duchu modlila, ať se dostane k nám. Jak jsem ho viděla stát v regálu v české dm drogerii, neváhala jsem ani minutu a sada skončila v košíku. Produkty jsou uloženy v krabici, takže je nikdy nemůže očuchat či poškodit. Myslím, že toto jsou ty nejroztomilejší obaly, jaké jsem u této značky viděla. Jsou v dokonalé kombinaci jarních motivů a barev. Když k sobě přiložíte produkty, vznikne vám nadpis What you need to be lucky?.

Složení:

Sprchový gel

Tělové mléko

Konzistence: Sprcháč mě velmi mile překvapil - oproti svým bratříčkům není tak tekutý a pění na slušné úrovni (nemusíte ho na sebe vyplácat kilo). Bohužel je nemůžu stále srovnat se sprchovým gelem od Dermacolu, protože po umytí je pokožka napjatá ( to se mi s Dermacolem nestalo). Tělové mléko je pro mě zklamáním. Mám docela ráda tělové mléka z limitovaných edicí (např. Mango manbo). Tentokrát konzistencí připomíná vodu, musíte dávat velký pozor při nanášení na pokožku, protože z tuby samovolně vytéká. Hydratace je o něco horší než u jeho kolegů, ale nelepí a nezpůsobuje mi žádné vyrážky a ekzémy. Není to taková katastrofa jako u Balea tělové mléko do sprchy, prostě jsem očekávala stejnou kvalitu jako u limitovaných edicí (se kterou jsem docela spokojená).

Sprchový gel

Tělové mléko

Vůně: Očekávala jsem krásnou sladkou vůní květin, ale místo toho je to mix niveácké vůně s bylinkami. Jako ne že by mi to smrdělo nebo tak, ale já jsem hold na sladké vůně.

Sadu bohužel nemůžu doporučit, mé očekávání splnil jen sprcháč (ale s odřenýma ušima).

Viděli jste také tuto sadu v dm drogerii? Pořídily jste či ne ? :)

2 komentáře:

  1. Jé, vypadá to nádherně! :) Tohle bych si i koupila, ale teď máme zrovna sprcháčů dost i tělové mléko mám nové :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto řadu jsem ještě neviděla, ale celkově mi přijde, že se dočítám na Baleu samé negativní recenze :(

    OdpovědětVymazat