4. října 2014

Kosmetický HAUL ♥ srpen a září 2014

Ahojte ! :) , vítám Vás u dnešního nákupu kosmetiky za 2 měsíce, docela jsem sama sebe překvapila, že tolik věcí, co vám dnes ukážu, jsem schopna nakoupit i za 1 měsíc :D.


Bioderma sprchový gel Atoderm (lékárna.cz, 1000 ml za 469,-) - již několikrát jsem zmiňovala, že tento gel mi nedráždí moji citlivou kůži a tak proč si ho nepořídit ve velkém výhodném balení.

GlissKur šampon (dm drogerie, 250 ml za 59,-) - teď si asi budete říkat, jestli nejsem blázen, ale tento šampon jsem si cíleně koupila na mytí štětců, protože dětský šampon byl menší a dražší :D. No, docela mi vadí jeho pronikavá a silná kořeněná vůně, tak si raději příště koupím dětský šampon.

Gillete pěna na holení Satin Care (lékárna.cz, 200 ml za 79,-) - nejlepší pěna, co jsem kdy měla a byla v akci, takže musela rychle skončit v košíku.


Dermacol micelární voda Detox&Defence (dm drogerie, 200 ml za 99,-) - moje oblíbená Bourjois mi začíná docházet, takže jsem se musela poohlédnout po nové a volba padla na tuhle.

Cetaphil hydratační krém na obličej + na tělo (lékárna.cz, 50 ml a 200 ml za 150,-) - na zmíněné stránce měli akci, že k nákupu krému na obličej dostanete tělové mléko zadarmo :). Navíc je vhodné pro citlivou a namáhanou pokožku, brzy chystám na něj recenzi.

Saloos hydrofilní odličovací olej Argan Revital (lékárna.cz, 50 ml za 79,-) - nedávno jsem o něm psala samostatný článek, pokud by Vás zaujal.

Dermacol dvousložkový odličovač očí (dm drogerie, 125 ml za 119,-) - nekonečné zkoušení nových a nových odličovačů, tento jsem zatím neměla. Už jsem ho párkrát zkoušela a určitě bude recenze :).

Purederm polštářky na oči (teta drogerie, 10 ks) - ukázala mi je kamarádka a docela mě zaujaly, za zkoušku nic nedám. Včera jsem je poprvé zkoušela a dobrý (zatím :D ).


Rimmel Scandaleyes jumbo tužka na oči (Teta drogerie, 49,-, odstín 008 BLACKMAIL) - mám ráda černé tužky a linky, atd..., takže jsem zvědavá na tuto.

Rimmel 60 seconds lak na nehty (Teta drogerie, odstín 405 Rose libertine) - za 25,- jsem tam přece nemohla nechat tak krásnou růžovku.

Avon báze pod oční stíny - tentokrát byla v katalogu jen za 59,-, nejčastěji ji nosím samostaně, protože krásně sjednotí víčko,

Maxfactor liptint (teta drogerie a dm, 100,-, odstíny 04 a 05) - budu se snažit na ně napsat co nejrychleji recenzi, protože jsou jedním slovem BOŽÍ ! :)

Alverde LE Colorfull paradise bronzer+barva na rty (dm drogerie, 169,- a 99,-) - o obou produktech si můžete přečíst tady, kolekce je stále k dostání.

Four Seasons zpevňovač nehtů s diamantovým prachem (lékárna.cz, 54,-) - potřebovala jsem nový podklad pod lak, protože ten, co aktuálně mám, se začal táhnout. A je mimochodem také od značky Four seasons, tak doufám, že tento mě nezklame.

Essence LE Road trip lak na nehty (Teta drogerie, odstín 02 On The Road Again) - zatím jsem ho nalakovala pouze 1x a byla to docela hrůza, naštěstí stál jen 20,-.

Essence lak Colour&go - byl jako dárek k časopisu Joy a je na tom lépe než předchozí kolega.

Rimmel Stay matte primer pod makeup - byl jako dárek k časopisu Elle a chystám na něho recenzi, protože stojí se na něj mrknout v drogérii.


Značka Makeuprevolution uvedla na náš český e-shop kolekci I♥MAKEUP, která se inspirovala značkou Toofaced. Paleta ve tvaru čokolády a srdíčkové tvářenky jsou dokonalé a možná budou jednou moje :D.

 


Na závěr Vám chci ukázat video s největší kolekcí dekorativní kosmetiky, co jsem kdy viděla :O YouTube kanál se jmenuje Shaaanxo.



1 komentář:

  1. Na tu srdcovou tvářenku jsem se taky koukala, vypadá nádherně! :) Doteď jsem myslela, že jsem viděla už největší kolekci makeupu, ale tohle je ještě větší! Ale je to její práce... :)

    OdpovědětVymazat