9. října 2014

Cetaphil tělové mléko

Ahoj čtenářky ! :))
Také si tento týden užíváte ty nádherné slunečné a teplé dny?  Kéž by to tak zůstalo po celý podzim, jasná obloha a sluníčko mi dodávají energii než naopak hnusné sychravé počasí :(. Dnes se budu věnovat dalšímu produktu z lékárny a tím je tělové mléko od Cetaphilu. Před nedávnem jsem psala recenzi na krém na obličej od stejné značky a stále mi velmi vyhovuje. Jak tedy dopadlo tělové mazadlo ? :)




Tento krém jsem pořizovala na lekarna.cz a byl zadarmo ke krému na obličej. Měl by být určený pro suchou, citlivou a problematickou pokožku. A také by měl dodávat dlouhodobou hydrataci a obnovovat kožní bariéru. Já jako člověk z atopickým ekzémem jásám a vyhledávám podobné výrobky. Složení je velmi podobné krému na obličej, ale je tam pozměněných pár látek.

Složení Cetaphilu krému na obličej 

AQUA, GLYCERIN, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, CETEARYL ALCOHOL, MACADAMIATERNIFOLIA SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, DIMETHICONE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, BENZYL ALCOHOL, CETEARETH-20, FARNESOL, PANTHENOL, SODIUM HYDROXIDE, SORBIC ACID, STEAROXYTRIMETHYLSILANE, STEARYL ALCOHOL

Složení Cetaphilu krému na tělo

Krém má stejně hustou konzistenci jako krém na obličej, ale na pokožce se mi zdá mastnější a déle se vstřebává. Vůně je na mě až moc lékárenská, dovolila bych si říci, že mi není moc příjemná. Ale hydratační vlastnosti jsou více než dobré. Obal patří mezi takovou lékárenskou klasiku, nic z čeho bych si sedla na zadek. Krém si znovu kupovat nebudu, protože mi moc nevoní a hodně rychle ubývá. Používám ho 2 týdny a jsem na dně. Protože je ho jenom 200 ml. 

Žádné komentáře:

Okomentovat