4. března 2014

Vyprázdněno- Únor 2014

Ahoj :), tento týden už bude normální režim článků. Dnes přicházím s novou rubrikou Vyprázdněno, kde vám ukážu své spotřebované produkty.


Balea tělové mléko do sprchy- můj verdikt je zde.

Dermacol aroma ritual sprchový gel- moc příjemná věcička a hlavně ta vůně. Už mám doma další balení. Koupeno v dm za 40,-kč.

Balea deo krém- sice jsem ho tady vychválila, ale začala jsem se po něm potit s prominutím jako hovado. Pro mě zbytečná věc, co by mi ležela doma.


Ebelin vatové maxi tamponky- určitě někdy koupím znova, velice praktické. Koupeno v dm za cca 23,-kč a je jich 40 ks.

Lactacyd ubrousky pro intimní hygienu- byly zdarma k mýdlu na intimní hygienu. Nemám potřebu znova koupit, až možná na cesty. Cenu netuším a zakoupeno bylo v dm.

Differine krém- byl na lékařský předpis od kožní kvůli akné. Seženete v lékárnách.

Maybelline Colossal volume express řasenka- nejlepší řasenka ever, doma mám koupeno další balení.
Koupeno v dm za 149,-kč (cena se může lišit).

Máme něco shodného ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat