18. března 2014

Srovnání vlasových olejů

Zdravím, dneska máme na řadě tyto 2 olejíčky od různých firem. Tak přeji pěkné počtení :). Bohužel už nemám krabičky, tak snad to nebude vadit.

L'Oréal Mythic oil



Množství: 125 ml
Kde a za kolik koupit: Já jsem ho pořídila na PARFUMS za 239,-.

Obal: Plastová lahvička je určitě výhodou na cestování (ale velikostí moc ne :( ) . Na mě víc luxusněji působí skleněné lahvičky. Zaujaly mě ornamenty, jak na krabičce, tak na lahvičce. Oceňuji pumpičkové dávkování a navíc celé to dávkování i s vrškem je ve zlaté barvě. Krabička má krásné zbarvení, bílo-zlatá kombinace, to je moje :D. Lahvička je průhledná ( jako u většiny olejů), takže se nemusíte bát. že vám najednou dojde.






Konzistence: Není tak olejová, jak to bývá zvykem u jiných olejů. Je podstatně dělaný na lehčí bázi. Přijde mi jako takové olejo-sérum. Olej má skoro až čirou barvu.

Vůně: Pěkná, nevtíravá, nasládlá.

Výsledek: Používám ho do suchých konců po vyžehlení, aby se zacelily konečky. Nechápu, jak jsem ho dříve nepoužívala. Vlasy vypadají mnohem zdravěji a ne jako suchá sláma bez života.

Koupím znova: Já myslím, že vám ho můžu s klidem doporučit. Nevím, jak bude reagovat na jemnější vlasy. Mimochodem mám vlnité, husté a tvrdé vlasy.

Avon Moroccan argan oil



Množství: 30ml
Za kolik a kde koupit: 59,- (taková bývá obvyklá cena v akci) a koupíte u své avonlady

Obal: Lahvička z bytelného skla už se mi jeví lépe. I tyrkysové dávkování je v pěkné kontrastní barvě. Naprosto krásná byla krabička, ve které to přišlo ( taková světle až tmavě tyrkysová a na ní zlaté ornamenty).



Konzistence:  Už je víc olejovitější než u Mythic oil. Barva je taková až jedovatě žlutá :D.

Vůně: Připadá mi stejná jako u Mythic oil.

Výsledek: Používám ho do mokrých, ručníkem vysušených vlasů. Na suché bych se ho bála dát.Vlasy jsou víc jemnější a nejsou tak suché. Toto je moje 2 balení a kupuji další. Tento olej rozhodně patří k nejlepším výrobkům Avonu. A velké díky kamarádce Radce, tento olej ji nevyhovoval, tak mi ho nabídla :). A od té doby už ho nedám z ruky.

Nakonec z toho vylezl článek o dvou odlišných olejů, které se navzájem doplňují. Oba si budu kupovat nadále :).

vpravo mythic oil , vlevo avon 

Používáte vlasové oleje nebo je to na Vaše vlasy trochu moc ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat