11. února 2014

TAG: Tohle nebo tamto?

Nebudu nic protahovat, jdeme na to!

1.okuh otázek-Makeup

Tvářenka, nebo bronzer? Tvářenka, konturovat ještě moc neumím :D 

Lesk na rty, nebo rtěnka? Nesnáším ulepenou pusu, takže rtěnka.

Linky, nebo řasenka? Hmm... :D asi pod brýlemi vypadají lépe řasy.

Make-up, nebo korektor? Korektor ! ;) 

Neutrální, nebo barevné oční stíny? Určitě neutrální, i když já stíny nepoužívám, pouze na projasnění.

Lisované, nebo sypké oční stíny? Lisované.

Štětce, nebo houbičky? Stětce !

2.okruh otázek-Nehty
OPI, nebo Chnina Glaze? Ani jednu značku jsem zatím nezkoušela, ale OPI je známější, tak raději to.

Dlouhé, nebo krátké? Spíš krátké, mám nehty hodně lámavé :((

Gelové, nebo přírodní? Přírodní :)

Zářivé, nebo tmavé? Když už, tak tmavé, ale já raději světlé barvičky.

Zdobené či jednoduché? Já mám ráda laky s pískovým efektem :D

3.okruh otázek-Tělo
Parfém, nebo tělový sprej? Teď mám momentálně v oblibě parfém.

Mléko, nebo tělové máslo? Sice je potřeba máslo víc zapracovat do pokožky, ale výsledek stojí za to.
Sprchový gel, nebo mýdlo? Jednoznačně sprchový gel.

Lush, nebo jiné značka? Jako jestli se myslí ty přírodní (což asi ano :D), tak Manufaktura.

4.okruh otázek-Móda
Džíny, nebo kalhoty? Na co mám právě náladu.

Dlouhé kalhoty, nebo kraťasy? Záleží na ročním období.

Šaty, nebo sukně? Ani jedno.

Pruhy, nebo puntíky? Miluju pruhy :3

Žabky, nebo sandálky? V sandálkách se cítím mnohem pohodlněji.

Šátky, nebo klobouky? Šátky ! Dokážou krásně oživit outfit.

Náhrdelníky, nebo náramky? Ani jedno.

Podpatky, nebo nízké? Nízké, na vysokých bych daleko nedošla :D.

Bunda, nebo mikina? Může být svetřík :D?

5.okruh otázek-Vlasy
Rovné, nebo vlnité? Od přírody vlnité a žehlím je :D.

Drdol, nebo culík? Když už je nejhůř, tak culík.

Pinetky, nebo sponky? Pinetky.

Dlouhé, nebo krátké? Polodlouhé.

Světlé, nebo tmavé? Přirozeně tmavé a jsem za to ráda :).

Svázané, nebo volné? Určitě volné :).

Žádné komentáře:

Okomentovat