20. února 2014

Avon Supershock Max řasenka

Ahojte, asi před 3 týdny jsem zahlédla v katalogu Avon tuto krásku. Tak jdeme se na ní mrknout.

Množství: 10 ml
Odstín:


Za kolik a kde koupit: Já ji pořídila za 99,-kč u Avonlady. Ceny byla takto nízká, protože se jedná o novinku.



Obal: Abych popravdě řekla, koupila jsem si ji hlavně kvůli obalu. Podle mě nejlepší, co kdy řasenka měla.
Kartáček: Štětinky jsou umělé, spirálovitě otočené kolem hlavice. Já raději preferuji normální štětiny.


Výsledek: Musela jsem počkat aspoň 2 týdny, než se s ní dalo rozumně pracovat, jinak je hrozně mokrá. Řasy pěkně pročeše, krásně oddělí. Pokud chcete docílit objemu, je potřeba dát více vrstev. Prodloužení se moc nekoná. Odličování je naprostá pohodička.
Pořídím znova: Řasenku bych doporučila těm, kteří mají delší řasy od přírody a mají trpělivost a čas v ranních hodinách :). Ale výhodou je, že se mi řasy neotírají o brýle. Za tu cenu je to vcelku dobrá řasenka.

Vyzkoušely jste ji taky? Jak jste spokojeni s výsledkem?

Žádné komentáře:

Okomentovat