8. dubna 2015

Psaníčko s rose gold detaily

Pěkný den přeji ! :)

Dnes tu mám pro vás nachystaný lehce netradiční článek a to v podobě módního doplňku - psaníčko. Poslední dobou se začíná prosazovat jako kabelka na běžný den a ne pouze na společenské události. Já se přidávám ke skupině, které se tento trend zalíbil a psaníčka pomalu a jistě nahrazují velké a neforemné tašky. Tento kousek mám ze stránky postovnezdarma.czZde se můžete mrknout na více info o ceně a jak psaníčko vypadá na stránkách.



Musím podotknout, že realita předčila moje očekávání. Vše přišlo dobře zabaleno a psaníčko nezapáchá po umělé kůži. I kvalita materiálu mě mile překvapila, umělá kůže bývá většinou drsná, ale v tomto případě je hladká a vypadá kvalitně. Nikde netrčí nitky a švy jsou dobře zpracované.

A aby psaníčko nebylo pouze celé černé, objevují se zde prvky rose gold detailů. Tato barva je v posledních letech docela populární a hodí se skoro ke každému kousku oblečení a může se kombinovat i s ostatními kovy. Detaily se na psaníčku objevují v podobě cvočků a lemování okolo zapínání. Určitě jste si všimli, že psaníčko má lehce netradiční tvar - poštovní obálka. Věřím, že toto nebude pro pár lidí to pravé ořechové, ale mi to přijde velmi originální.


Teď něco málo k zapínání - psaníčko je zajištěno magnetickým zapínáním a když odklopíte vrchní část, tak je celá vnitřní kapsa na zip, který se mi bohužel rozpadl. Ale pořád tam je to zapínání na magnet, takže psaníčko normálně nosím. Navíc jsem uvnitř našla popruh přes rameno a popruh na zápěstí, který je zdoben cvočky. 


Uvnitř se nachází 2 menší kapsičky na drobnosti a celý vnitřek je látkový. Rozměry jsou 32x23x1 cm, takže dovnitř se vleze opravdu hodně věcí (např. dokonce i skládací deštník).

Celkově jsem s psaníčkem spokojená, velikostně je tak akorát do ruky a tím, že není nijak barevné, se dobře kombinuje s celkovým outfitem. Moc se omlouvám za trochu horší kvalitu fotek, ale můj foťák nedokázal pobrat všechen ten lesk :).


10 komentářů:

  1. je pěkné a navíc se bude hodit snad ke všemu, takže ho maximálně využiješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jinou už momentálně ani nenosím :D

      Vymazat
  2. Vypadá moc hezky! :) Líbí se mi takovéhle kabelky, ale mám tendenci sebou nosit hodně (zbytečných) věcí, které by tahle asi nepobrala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do školy tento typ asi úplně není vhodný, ale někde na nákupy, proč ne :) ale pití jsem tam nenarvala :D

      Vymazat
  3. would we follow each other on gfc and bloglovin? Maybe also on Instagram and twitter (widget on my blog), what do you mean? Regards from germany
    .•. My Beauty Blog .•.
    Let me know :)

    OdpovědětVymazat
  4. na fotke vôbec nevidno že je to rose gold, ale musí to vyzerať pekne :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ten odlesk je nevyfotitelný, aspoň můj foťák to nechtěl vůbec zabrat :D

      Vymazat
  5. Túto kabelku presne chcem ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekná kabelka :) Listovú ešte nemám, budem si musieť zaobstarať! :D

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat