16. ledna 2015

Glitter bomb

Ahoj, zdravím Vás všechny ! :)
Konečně jsme se všichni dočkali pátku a asi nejsem jediná, kdo se na něj vždy těší. Jak už některým z Vás došlo z názvu, dnes bude řeč o efektovém laku od Rimmel z kolekce Glitter Bomb, který jsem ještě např. v dm viděla, takže pokud Vás zaujal, tak s jeho koupí moc neváhejte, protože každou chvíli už být nemusí ! 




Na výběr jsou myslím 4 odstíny, nejvíce mě zaujal 021 Bedazzle, protože se dá použít nejen na Vánoce, ale i po celý rok, protože tmavě růžová a modrá se podle mě hodí na každé roční období. Jak už jsem naznačila, lak obsahuje větší tmavě růžové a modré třpytky a menší modré třpytečky. Chtěla jsem, aby třpytky pěkně vynikly, tak jsem pod ně dala lak od L'oréalu v odstínu 858 Ocean Porcelaine, který už nelze sehnat, protože byl součástí nějaké limitky laků, které byly takto pastelové. Oba laky mají štěteček střižený do kulata a s tímto typem štětečku se mi nejlépe pracuje kolem nehtové kůžičky. Ten od Lóréalu kryje až ve 2 vrstvě a někdy musím dát i 3. Ale vydrž má překvapivě slušnou, protože mi bez topcoatu vydrží 2 dny nepoškozený a to je na mých nehtech výkon. K Rimmel třpytkám nemám co vytknout, efektové laky mě zkratka baví a jsem natěšená na další kolekci ;). (na fotce níže vypadá Rimmel fakt vyblitě, ale tomu tak ve skutečnosti není :) )


A aby těch třpytek nebylo málo, tak tu mám pro Vás takový malý tip na stíny Infaillible od L'oréalu. Pouze tento odstín 002 Hourglass Beige nejspíš bude končit, protože na cenovce bylo napsáno výprodej a stál 119,- místo běžných 249,- ;). Našla jsem ho v dm a jsem vážně ráda, že jsem si ho vzala, protože tak třpytivou věc ještě ve sbírce nemám. K výdrži se zatím nemůžu vyjádřit, protože ho mám dneska poprvé na očích. Ale pigmentace je naprosto skvělá a stín vůbec napráší a je krásně máslový. 


8 komentářů:

  1. Ne ne ne! :D Stíny Infaillible bych chtěla vyzkoušet snad i více než třeba Urban Decay a tenhle je krásný! Tenhle lak na nehty mám taky a vypadá hezky i s Rimmel lakem z řady Rita ora (myslím že ho máš taky, je to takový světlounce modrý odstín) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď máš jedinečnou šanci je vyzkoušet, nižší cena už nebude :D no vida, málem jsem na ten lak zapomněla, tak příště ;)

      Vymazat
  2. No krásný lak, i stíny. Jak to tak vidím, potřebovala bych celou drogérii :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja taky, kolikrat se musim drzet při zemi, abych si toho neodnesla více :D

      Vymazat