30. prosince 2014

Zimní mazání na ruce

Krásný den přeji ! :)
Taky u Vás tak nasněžilo ? :) U nás konečně začala ta pravá krásná zima. Proč tak  nemohlo být na Vánoce ? :( No hlavně, že něco napadlo.... V tomto období je velice důležitá péče o naše ruce, protože často na nich praská kůže a vysoušejí se. Ke mně se dostaly tyto 2, které svou vůní se hodí právě na zimu. Essence 24h hand protection balm seženete stále v drogérii Teta za cca 55,-. Je to limitka, takže pokud se Vám zalíbil, tak šup pro něj, než nebude. Ale stejně ho všechny kosmetické guru mají ve své sbírce, jenom já jsem si až teď vzpomněla, že mi leží na nočním stolku :D. Oriflame Apple&Cinnamon Hand cream jsem dostala od kamarádky jako dáreček a jsem ráda, že se u mě ocitl :). Nevím, jestli ho lze ještě sehnat, byla to také limitka. 


Obal se mi u obou líbí nastejno, prostě pro zimní období úplná paráda. Možná Oriflame je maličko luxusnější, protože obsahuje zlaté detaily :). Když to vezmu z praktičnosti, tak Essence má lepší otvírání, protože jen odklopíte víčko a je to !

Složení



A teď něco k vůni. Oba dva krémy mají stejnou přísadu, a to skořici. Essence má kombinaci vanilky a skořice a Oriflame v sobě skrývá jablko se skořicí. Oriflame mému nosu lahodí o hodně více, protože jablíčko mu dodává sladší vůni a tu já ráda. Když otevřete víčko, tak Oriflame voní už z dálky a Essence nic... Vám řeknu, to je síla, když si ho rozmažete po rukách - z té silné přeskořicované vůně se mi chce až kašlat, když si přičuchnu moc. Asi je to poněkud zvláštní, ale asi mám dosti citlivý nosík :). Po vanilce tam nejsou ani památky. 


Konzistencí se liší - Essence je hutnější a pomaleji se vstřebává, zato Oriflame je více vodový a musím dávat pozor, abych to s ním nepřehnala. Ale hydratace je totožná, nedokážu říct, který by hydratoval lépe, ale ta hydratace není vůbec špatná a na občasné promazání to stačí. Vyřešila jsem to takhle - Essence mám na nočním stolku a mažu se s ním na noc a Oriflame nosím v batohu, protože je skladnější. Má jen 75 ml a Essence má 100 ml.  

4 komentáře:

  1. Ten od Essence si taky budu nechávat doma, protože je hutný :) Na vánoce jsem dostala ale ještě krém od Dermacol a ten si sebou určitě budu nosit do školy, jelikož úžasně voní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol jsem ještě neměla, ale já si moc krémy na ruce nekupuji, protože vždy nějaký dostanu, jenom, když je to nějaká speciální edice ;)

      Vymazat
  2. Od Essence jsem nikdy neměla krém na ruce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ho někdy musíš vyzkoušet, ale já jim podlehla až v roce 2014 na podzim :D

      Vymazat