2. listopadu 2014

Vyprázdněno - Říjen 2014

Zdravím Vás ! :)
Jak si užíváte víkend ? My jsme včera byli na svatbě (já jsem byla úplně poprvé) a čekala jsem od toho maličko více, jako např. chybějící organizátor, který by se postaral o zábavu... Ale nikomu nechci do ničeho kecat, je to věc vkusu a názoru.
Tento měsíc čítají všechny produkty 13 kousků, což je pro mě úspěch :D.




  • Schauma suchý šampon (např. dm za 99,-)- toto bylo snad moje 3 balení a teď si os něj dám na chvíli pauzu, protože mi začala vadit jeho silná svěží vůně. RECENZE
  • Bourjois micelární voda (seženete v Marionaud za cca 120,-) - byla celkem fajn a nebránila bych se dalšímu balení. RECENZE
  • Cetaphil tělové mléko (lekarna.cz, cca 150,-) - docela mě překvapilo, hydratace byla velmi dobrá a vůně typická lékárenská. RECENZE
  • Uriage D.S gel na tělo, vlasy i obličej (Dr. Max, cca 500,-) - jak víte, tak jsem měla atopický ekzém i na hlavě a tento gel mi velice pomohl. Vzhledem k vysoké ceně bych si ho znovu nepořídila, když už ho nepotřebuji, protože mám momentálně kůži celkem normální. 

  • Garnier Neo antiperspirant (drogerie, 95,-) - sice jsem ho v RECENZI chválila, ale po čase jsem se po něm začala potit jako prase a navíc jsem si všimla bílých stop na tmavém oblečení (předtím jsem si toho moc nevšimla, protože na jaře a v létě nosím barevnější oblečení ve světlých barvách).
  • La Roche-Posay tělové mléko AP+ (vzoreček) - dala mi ho kamarádka, protože je určeno pro atopiky, takže mě velice potěšila :o). Z jednoho použití jsem zjistila, že je mastnější, což mi vůbec nevadí a vůně je zase typická lékárna.
  • L'oréal Revitalift magic blur (vzoreček) - našla jsem ho v Dm boxu a má to být taková ta kašička, která je až povrch narvaná silikonama a má vám udělat dokonalou pleť. Přesně takový typ bází nemám ráda, protože jsou až moc hladké a makeup po nich akorát klouže a dělá neplechu. 
  • Avon olejíček na vlasy (Avon, cca 79,-) - moje dlouhodobá stálice, ale také si od něho dám na chvíli pauzu, chci vyzkoušet i jiné oleje. RECENZE
  • Rimmel lak na nehty Space dust (003 Aurora) - tento lak byl hitem minulého podzimu a už ho bohužel neseženete, ale ta barva byla nádherná. Je to typ pískového laku s třpytkami.
  • Jordana řasenka (jordana.cz, 119,-) - tahle řasenka byla opravdu pecková, dělala mi krásně husté a dlouhé řasy. Byla jsem s ní velmi spokojená a pokud ji někde uvidíte, berte ji všemi deseti. :) RECENZE
  • Gabriella Salvete Diamante řasenka (drogerie Teta, 169,-) - toto byla první řasenka s umělohmotným kartáčkem, která mi udělala službu jako s klasickým štětinovým. V pohodě se vyrovná Jordaně, neumím se rozhodnout, která byla lepší. RECENZE
  • Rimmel Extra Pop Lash řasenka (dm, 69,-)- minulý rok se s barevnými řasenkami  roztrhl pytel a také jsme jednu musela mít. Tato byla jedna z nejlevnějších a nebyla špatná- neslepovala, ale ta barva šla vidět pouze na přímém denním světle. Měla jsem fialovou variantu, protože k zeleným očím šla podle mě perfektně.
  • E.l.f. báze pod oční stíny (elfkosmetika.cz, cca 39,-) - tuto bázi jsem dostala na Vánoce od nějaké kamarádky a naučila jsem se s ní používat oční stíny, protože nebyla vůbec špatná za tu cenu. Ale asi znovu bych si ji nekoupila, protože mám v zásobě mnohem lepší adepty.


10 komentářů:

  1. Řasenku od GS považuji za tu nejlepší vůbec. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce jsou poslední dobou lepší než Maybelline :D

      Vymazat
  2. Tak z té tvé sbírky jsem vyzkoušela akorát micelárku a lak od Rimmelu, ten snad ještě mám (otázkou je, v jakém stavu...) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No můj už byl opravdu chudáček, naštěstí mám podobný od Jordany ;)

      Vymazat
  3. Micelárka mi vyhovuje hrozně moc a s Garnierem Neo souhlasím. Taky mi moc nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč jsem předtím byla z něho tak nadšená :D

      Vymazat
  4. Ta řasenka od GS vypadá zajímavě :) Zanedlouho mi vyschne moje oblíbená Astor Seduction Codes No.1 a mám raději umělohmotné kartáčky, tak možná vyzkouším :) Báze od elfu mám už doma dvě, jednu obyčejnou co ty a druhou champagne (jsou v ní trošku třpytky) a zdá se mi, že po pár měsících vyschne... Moc často ale stíny nepoužívám, takže mi to stačí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ten pocit, ještě jsem tam zbytek měla, ale už se to moc nedalo použít, ale za 39,- je to dobrý ;)

      Vymazat
  5. Micelárku jsem vyzkoušela taky a to díky časopisu Elle, kde byla přibalena a spokojená jsem sní velice. Antiperspirant od Garnier jsem sice neměla, ale uvažovala jsem o něm, je dobře, že jsi sem napsala názor po delší době (i po už napsané recenzi)...díky tomu si na něj dám pozor a zřejmě zůstanu stále věrná Dove :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bych mohla dělat recenze výrobků, ze kterých jsem byla dříve nadšená a po delší době zklamaná :)

      Vymazat