16. září 2014

Maybelline Colorsensational rtěnka

Čaute kočky ! :)
Taky je u Vás pořád tak hnusně ? Dneska jsme byli se školou v ZOO Ostrava a počasí bylo o.k. (byla mlha a občas prosvitlo sluníčko), ale jakmile přijedem k nám do města, tak začne znovu lít. Achjo... :((. No nebudu to nijak řešit, takovéto počasí k podzimu patří. Dnes vám chci dát malý tip na super duper nude rtěnku z drogerie ! :)



Ano, určitě jste uhádly z nadpisu, že je od Maybelline, cenově přijatelná značka z drogerie. Tato řada je poměrně nová a jsou v ní na výběr 3 odstíny (jedna mrtvolná nude, pak tato nude s kapkou a nude s podtónem do hněda). Vybrala jsem si prostřední variantu, protože takovou nude do hněda už doma mám a mrtvolné rty mít nechci. Tento odstín se jmenuje 725 Tantalizing taupe. Přejděme k obalu, protože ten je vážně rozkošný. Bude to asi tím, že ostatní rtěnky Maybelline mají lesklé obaly, tak tento je matný a matná je i rtěnka ! YES !! :) 



Bála jsem se, že bude vysušovat, ale není to tak hrozné. Samozřejmě nemůžu čekat konzistenci balzámu. Velkou výhodou je velmi dobrá pigmentace, stačí jednou přejet a už máte barvu. No, na mých rtech barevně moc nevypadá, spíš sjednotí barvů rtů. A tento efekt se mi nelíbí k opálené kůži, protože jsem si rtěnku kupovala, když jsem nebyla opálená. Na to pozor ! Výdrž má slušnou, 3 hodiny bez požití jídla či pití. ALE dejte si pozor na ten odstín - vypadá jinak v obalu, jinak na ruce a jinak na rtech ! 



8 komentářů:

  1. Presne na tieto rúže som robila aj ja recenziu. Mám ich veľmi rada :)
    pozri :
    http://www.nikoletavujisicova.com/2014/07/maybelline-colorsensational.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná komu vyhovují :)

      Vymazat
  2. Rtěnka vypadá dobře :) asi se na tuhle Nude kolekci kouknu a snad bude někde nějaká sleva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď hodně akcí na Maybelline bylo, ale na podzim zase něco bude určitě :)

      Vymazat
  3. vypadá moc hezky, určitě se na ni podívám :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. tá má nádhernú nude farbu! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat