6. července 2014

Nově zakoupené produkty - Červen 2014

Zdravím všechny :)!
Prázdniny už jsou v plném proudu a počasí nám zatím přeje. Ale já si sluníčka moc neužívám kvůli brigádě :(. Ale o to víc se těším na dovolenou, která mě čeká :).

Vlasy


  • Konopný šampon na lupénku (cca 300,-, 200 ml, lékárna)- nevím, co se mi to v té hlavě děje, ale asi před měsícem se mi začaly objevovat červené až krvavé fleky s odlupující kůží (zní to nechutně, vím :D). Podle příznaků jsem určila, že by to mohla být lupénka (ale už jsem objednaná na kožní, ta mi tu hlavu snad dá dopořádku). Zatím po 2 týdnech používání nevidím žádné uspokojivé výsledky. Uvidíme nadále. 
  • Dove suchý šampon (Globus, 200 ml, 84,-)- teď mám docela strach používat suché šampony kvůli mým problémům s vlasovou pokožkou, ale byl ve slevě a do zásoby na později se hodí. Už je také na čase vyzkoušet jinou značku než Schauma :).
  • Bielenda vzácný arganový olej 3v1 (cca 130,-, 150 ml, polský Rossmann)- arganový olej jsem ještě nikdy neměla a moc se na něj těším. Lze ho použít na tělo, vlasy i na vlasy. Myslím, že si ho nechám na dovolenou, tam se mi bude velmi hodit po příchodu z pláže.
Obličej


  • Garnier 2v1 posilující odličovač očí (99,-, 125 ml, dm drogerie)- všude se o něm mluví a píše, že je super, tak je jasné, že ho musím také otestovat :).
  • Fleur de Santé Fleurosome čistící pleťová pěna (125 ml, dárek k časopisu Žena a život)- dívala jsem po netu a už se nikde nedá sehnat, pouze přes Aukro nebo Votoč Vohoz. Ale cena se pohybovala okolo 300,-. Ta částka mi přijde dost na nějákou pěnu, která má hrudkovitou konzistenci. Navíc má hydratační schopnosti, což já nechci na moji mastnou pleť. Ale nebyla jsem po něm umaštěná. Nezhoršil mi stav moji pleti a dokonale odličuje makeup. 
Tělo


  • Garnier vyživující olejové tělové mléko ( 119,-, 250 ml, dm drogerie)- také se o něm hojně píše stejně jako o odličovači. Jsou v něm 4 oleje- arganový, makadamiový, mandlový a olej z růže. 
  • Alverde tělový sprej ( 59,-, 100 ml, dm drogerie)- už minulý rok jsem chtěla zkusit tělový sprej od Alverde, ale zaváhala jsem a byl vyprodaný. Proto jsem letos vzala obě vůně hned po uvedení do prodeje. Jsou dostupné ve vůních okurka a vodní meloun ( svěží, lehce nasládlé) a pomeranč a meduňka (víc kořeněné, voní mi to jako vonný olej do aroma lampy).
  • Lactacyd Femina mýdlo pro intimní hygienu (69,-, 200 ml, dm drogerie)- velmi dobře známá věc a vyhovuje mi víc než jen obyčejný sprcháč. 
  • Balea Lovely sprej na nohy a do bot (44,-, 100 ml, dm drogerie)- můj pomocník do letních veder se objevil tady. Obávám se, že mi brzy dojde :((. 
  • Ebelin bezacetonový odlakovač (35,-, 200 ml, dm drogerie)- jiný už nekupuji, protože mi tento moc vyhovuje. Odlakuje vše a nemá tak nepříjemnou vůni jako jiné odlakovače.
  • Alverde olejová masážní koupel na nohy (20,-, 100 ml, dm drogerie)- Lucie na blogu mě zaujal tento produkt na nohy a v dm se ho objevila za tuto neuvěřitelnou cenu 20,- ( slevnili ho nejspíš z důvodu trvanlivosti, která byla do konce června 2014, ale na nohy mi to opravdu nevadí). Už po první koupeli jsem měla hladké nožky ( velké díky za tip :) ).
  • Balea gel na holení Blueberry Love (68,-, 150 ml, dm drogerie)- kdysi jsem měla jakousi pěnu, ale ta mi moc nevyhovovala, tak jsem tentokrát šáhla po tomto gelu, který jsem měla už minulý rok (akorát v jiné vůni) a nebyl špatný. Jsem zvědavá, zda překoná i Gillette Satin Care, který je nejlepší gel, jaký jsem kdy vyzkoušela.
Dekorativní kosmetika


  • Jessup sada 5 štětců na obličej (ebay)- koupila jsem je je tak ze zvědavosti a jsem mile překvapena. Jemnost a hustota štětin je více než dobrá. Chlup vypadl jen z 1 štětce, uvidíme při mytí.

  • Maybelline Fit me! concealer (159,-, 6.8 ml, Rossmann)- můj oblíbený Affinitone na mě začal být světlý a potřebovala jsem něco trochu víc do žluta. Odstín 10 mi sedí perfektně a odstín 15 je světlejší (pozor při výběru).
  • Maybelline The Rocket řasenka (149,-, 9.6 ml, Rossmann)- potřebovala jsem na léto nějákou novou voděodolnou řasenku a tato byla zrovna v akci. Je asi hodně oblíbená, protože jsem ve více Rossmannech viděla prázdné regály s touto voděodolnou verzí. Už jsem ji zkoušela a zatím mi nesedí, protože je příliš mokrá.
  • Dermacol fix na oči (99,-, dm drogerie)- po tomto zklamání jsem prozkoumala regály drogerií a zaujaly mě tyto linky v pěkném zebřím obalu. Už teď můžu potvrdit, že se s nimi kreslí o něco lépe. 
  • NYC pudr (odstín 701 Translucent, 89,-, 9.4g, Rossmann)- nejlepší pudr, tentokrát jsem si koupila transparentní odstín kvůli opálení.
  • Essence voděodolné tekuté linky, LE Beach Cruisers (60,-, 3 ml, nové Teta drogerie)- zatím o nich nebudu nic prozrazovat, brzo bude recenze. Mám odstín 01 sun, fun&copperi.
  • Cien rtěnka (35,-, odstín 26 Vintage rose, Lidl)- kosmetika Cien začíná být čím dál tím více populární. Možná tato rtěnka bude objev za par kaček. 
  • L'oréal lak na nehty (89,-, 5 ml, dm drogerie)- limitovaná edice laků Les Blancs je nejkrásnější kolekce laků, co jsem za poslední dobu viděla. Doporučuji omrknout, pokud máte rády pastelové barvy s nádechem do bíla. Vybrala jsem si odstín 858 Ocean Porcelaine, protože modré laky mi v mé sbírce chybí. 
Čímpak jste si udělaly radost Vy ? :)

2 komentáře:

  1. Páni, celkem velké nákupy :) já jsem nakupovala teď jenom věci, které mi dochází, jinak nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy, tu pěnu FdS jsem také chtěla, ale nikde jsem ji neviděla.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat