30. ledna 2014

Balea Deo creme

Zdravím, dneska se hlásím s úplně prvním příspěvkem na tomto blogu ! :) Doufám, že se vám moje články budou líbit a jdem rovnou na to.

Množství: 50 ml
Za kolik a kde koupím?: 33 Kč, dm drogerie(Balea je privátní značka dm, takže jinde nepořídíte)




Jelikož mi nevyhovují deodoranty a antiperspiranty ve spreji ani v kuličce, tak se stále poohlížím po nových. Náhodou jsem o něm četla vskutku pozitivní recenze, o to důvod proč si ho koupit. A cena už je jen třešinkou na dortu.

Balení a aplikace: Tubička mi přijde jako fajn nápad, vymáčknete tak akorát bílého krému, kolik potřebujete. Já ho vždy ráno namažu a nechám 5 minut vstřebat.



Vůně: Píšou OHNE PARFUM (bez parfemace), což mi vůbec nevadí, protože požívám dost silný parfém.

Jak mi sednul: V podpaží nedráždí vůbec, ani nezpůsobil žádnou neplechu :). Na zimu je to dobrý společník, ale v létě mám z něj obavy. Raději sáhnu po Rexoně maximum protection.

Koupím si ho znova ?: Možná, ale chystám se vyzkoušet novinku od Garnier.

Jaký máte názor Vy? :) Budu ráda, když mi dáte nějáké nové tipy na krémové deodoranty.


Žádné komentáře:

Okomentovat