13. listopadu 2014

Odličování s Dermacolem

Ahooj všichni ! :)
Dnes se podíváme na další odličovač z mé nové série Odličování a tentokrát tady mám Dermacol. :)



Oficiální popis:


Složení:

Obal mi přijde v pořádku, akorát je škoda, že se neprodává ve větším množství, je ho pouze 120 ml (lepší by bylo i 200 ml). A taky mi vadí to otvírání, mnohem lepší jsou zaklapovací víčka než šroubovací. Ale to je čistě můj problém, někomu to může přijít nepodstatné.

Pleťová kosmetika Dermacol mě nikdy moc nelákala, a nechápu proč :-D. Mají i suprovou micelárku (o té až někdy příště). Tento odličovač je jedním slovem bomba. Má 2 složky, takže za 15 sekund máte odlíčené celé oko (linky, stíny, voděodolná řasenka). Nejvíce mě překvapilo, jak rychle si poradí s voděodolnou Maybelline The Rocket, protože tu jen tak něco neodlíčí. Navíc oční okolí nemám skoro vůbec mastné a nemám pocit takových těch mžouravých očí (když máte rozmazaný pohled). Cena je okolo 120,- a seženete ho např. v dm.


4 komentáře:

  1. Nedávno jsem si pořídila voděodolnou řasenku a pak zjistila, že mám už jenom pár olejových tampónků na její odličování, takže se musím po nějakém odličováku kouknout - díky za tip! :) Já jsem ráda používala Garnier 2 v 1 dvoufázový odličovač :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem si taky nedávno znovu koupila :) no musím ho po dlouhé době zase otestovat ;)

      Vymazat