13. září 2014

TAG Liebster Award

Ahojky :)!
Taak... nominace na tento poměrně obsáhlý Tag mě neminula a byla docela sranda ho sepsat :D. Navíc jsem se Vás ptala, jaké články byste uvítali a hodně jste psali Něco o mě.

Abych nezapomněla, tímto bych chtěla poděkovat holkám  RadceLucii L.a Nikoletě V. za nominace. :)
PRAVIDLA
1. Poděkovat bloggerovi, který tě nominoval.
2. Napsat 11 faktů o sobě.
3. Odpovědět na 11 otázek, které si dostala.
4. Nominovat 11 bloggerů, kteří odpoví na Tvých 11 otázek a mají pod 200 členů.



11 faktů o mně 

Miluji kočky, můžu je mít na čemkoliv.
Nikdy jsem si neobarvila vlasy, pouze melírovala a dnes je to pro mě nepochopitelné.
Ovoce bych klidně jedla k obědu, snídani a večeři.
Díkybohu za to, že nejsem skoro vůbec nemocná, ale zato mám pořád nějaký problém s kůží.
Ve znamení zvěrokruhu jsem Beran, ale moje vlastnosti vůbec tomu neodpovídají.
Vůbec nejezdím dopravními prostředky, jako je vlak, autobus, tramvaj, trolejbus... Ale ráda se vozím v autě. :D
Každý rok jsem na dovolené u moře v Chorvatsku a klidně bych se tam odstěhovala.
Jsem jedináček.
Nikdy jsem nic nevyzkoušela z highend značek. :(
Nosím dioptrické brýle, mám 6,5 dioptrie.
Mám od přírody husté a vlnité vlasy, které by pokryly dalších 5 hlav.


Otázky, které jsem dostala od Radky:

1. Cvičíš pravidelně? Co za cvičení děláš?
Poslední 2 týdny jsem cvičení úplně zanedbala, ale jinak cvičím každý den(pokud to jde a je čas). Vždy si vyberu nějakou 30 denní výzvu od Jillian Michaels.

2. Máš nějaké předsevzetí, které si dáváš pořád dokola a stejně ho nedodržíš?
Skoro pořád si říkám, že bych neměla jíst tolik sladkého (hlavně čokolády), ale poslední dobou se fakt držím na uzdě s čokoládou, protože není vhodná pro atopický ekzém. :)

3. Máš doma nějaké zvíře? Jaké?
Mám psa Jimmyho, rasa Erdelteriér a kocoura Maka, rasa Mainská mývalí kočka. Oba jsou to prostě miláčkové :3.

4. Kupuješ si raději kosmetiku nebo oblečení? 
Každou chvíli to mám jinak a teď vede oblečení.

5. Čeho bys chtěla v životě dosáhnou?
Jednoznačná odpověď- úspěchu.

6. Jaký je Tvůj nejhorší zlozvyk ?
Když se mi zlomí nehet (jenom malinko), tak do něho pořád dlubu, až ho uthnu. Je to fakt hnusný, měla bych s sebou začít nosit manikúrní nůžky. 

7. Oblékáš se podle aktuálních módních trendů?
Snažím se mít aspoň jednu věc, která je teď v kurzu, např. boty slip-on.

8. Jíš nějaké zvláštní jídlo, které většina lidí nejí?
Tatarák z uzeného lososa, můžu se po něm utlouct. :)

9. Ladíš líčení nebo nehty vždy s tím, co si oblékáš na sebe? 
Líčení ano, i když se líčím v neutrálních barvách. Nehty ne, jenom když mám náladu a chuť.

10. Kde bys chtěla raději žít? V bytě nebo domečku? V městě nebo vesnici?
Aktuálně bydlím v domečku v menším městě a chtěla bych, aby to tak i zůstalo, i když kvůli studiu na VŠ ve větším městě by to moc nešlo.

11. Jaký je Tvůj nejoblíbenější blog a proč? 
Pouze na kosmetiku http://ordinarylife-my.blogspot.cz/, protože tomu opravdu rozumí a má zajímavé tipy. Na fashion inspirace se ráda podívám u http://www.theblondieverse.com/.



Otázky, které jsem dostala od Lucie:

1. Kdyby sis měla vybrat své nové jméno, jaké by to bylo?
Moc se mi líbí jméno Gabriela, dala bych ho i svojí dceři. 

2. Jaká je tvá práce snů?
Určitě něco se zuby (zubař, ortodoncie...), protože sama mám zuby bez problémů. :)

3. Jaký je Tvůj nejoblíbenější nápoj?
Čokoládové jogurtové mléko od Danone. :)

4. Kdybys měla možnost a peníze, do jaké značky by ses nejraději oblékala?
Nemám představu o konkrétní značce, ale nechala bych si vše sít na míru od českých návrhářů. 

5. Jaká je Tvá oblíbená kosmetická značka, popř. kterou by si chtěla vyzkoušet?
Maybelline, relativně levná a dostupná značka, která má velmi povedené výrobky.

6. V jaké historické době by jsi chtěla žít? 
Starověký Egypt, protože v té době bylo vše vyšperkované a líbí se mi způsob pohřbívání. :D

7. Co ty a sport?
Pravidelně sport nedělám, ale občas se zajdu projet za kole a v zimě mám ráda lyžování. A pravidelně cvičím, jestli se to bere jako sport. 

8. Řídíš se módními trendy?
Snažím se mít v šatníku aspoň 1 kousek, který je aktuální, např. slip-on boty.

9. Jaký blog sleduješ nejčastěji? 
Jak jsem zmiňovala výše, kosmetika http://ordinarylife-my.blogspot.cz/ a móda http://www.theblondieverse.com/.

10. Město nebo příroda?
Rozhodně příroda, procházky po horách jsou k nezaplacení. 

11) Jak často nakupuješ?
Záleží na finančních prostředcích a času. :) Otázka je nejspíš myšlena na oblečení, minimálně 1x za měsíc. 




Otázky, které jsem dostala od Nikolety V.:

1. Aká bola najšialenejšia vec, ktorú si kedy urobila?
Asi ve 14 letech jsem si oholila půlku obočí, můžu být ráda, že mi dorostlo. :D

2. Najváčší trapas?
Těch už bylo. :D Ale pro mě bylo nejvíc trapné, když jsem první den na gympl šla v minišatičkách a botech na podpadcích a mezi ostatníma jsem vypadala jako magor, protože ten den zrovna pršelo a bylo chladno. :D

3, Čo Ťa dokáže najviac nahnevat?
Když se na nějakou písemku učím několik hodin a pak ji stejně totálně po**ru. :D


4. Najdrahšia vec v šatníku?
Asi zimní péřová bunda, protože to je kousek, který mi vydrží dlouho, když už teď nerostu.

5. Horor pri ktorom si sa najviac bála?
Horory vůbec nevyhledávám, ale nechutný byl Pátek 13.

6. Aký je Tvoj obľubený blogger? 
Už potřetí zmíněna tato otázka, kosmetika http://ordinarylife-my.blogspot.cz/ a fashion http://www.theblondieverse.com/.

7. Akú vlastnosť na ľuďoch netoleruješ?
Nevděčnost za tvrdý výkon, který jsem pro tu dotyčnou osobu udělala.

8. Najobľúbenejšie raňajky?
O víkendech, kdy klidně snídám i hodinu. :)

9. Čím je Tvoj blog výnimočný? 
Každý blog má něco do sebe a něco, čím vyniká. Já to nepoznám, ale poznají to čtenáři.

10. Čo máš na sobě najradšej? 
To je dost taková otázka, která může zním trochu namyšleně. :D Ale asi ochotu pomoci i přes všechny překážky.

11. Aké články na blogoch Ťa nudia a ani ich neotváraš? 
Výrobky, které nejsou určený pro můj věk, jako třeba omlazující séra atd...


Tak a poslední otázku vynechávám(nedodržuji pravidla), ale blogy, které sleduji a mají pod 200 odběratelů, tak už tento TAG na těchto blozích objevil. A tím pádem nemá cenu tvořit 11 mých otázek, na které nemám koho nominovat. :) Děkuji za pochopení a přečtení tohoto zajímavého TAGU. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat