5. srpna 2014

Nově zakoupené produkty - Červenec

Krásný den přeji ! :)
Na úvod jedna důležitá informace !
Kvůli mým kožním problémům (vrátil se mi atopický ekzém, který už mám od narození, nově se mi objevil i v hlavně ještě společně s nějákou nemocí) jsem musela podarovat šampony, sprcháče, tělové mléka, peelingy atd.. a musím teď  nějákou dobu používat speciální péči, která je určená pro atopiky. Proto se tu na delší dobu nebudou objevovat recenze těchto produktů z drogérií (ale můžu udělat článek na tu péči pro ekzematickou pokožku). Jako ten ekzém mám pouze v horní částech těla, na nohy bych klidně mohla používat normální sprcháč, ale komu by se chtělo pořád používat jeden sprcháč na tamto, další na tamto.

Vlasy


  • Uriage D.S. LOTION sprej (lékárna Dr.Max, 100 ml za 299,-) - tento sprej mi doporučili v lékárně jako péči pro seboroickou dermatitidu ( tj. jedná se o kožní onemocnění se zarudlou a odlupující se pokožkou hlavně v oblasti hlavy). Tento kožní problém se nedá úplně vyléčit, ale pouze zmírnit jeho účinky. Tento sprej mi velmi pomáhá a pokožka na hlavě mě tolik nesvědí a není tak vysušená. 
  • Uriage D.S. gelový šampón (lékárna Dr.Max, 150 ml za 499,-) - tento šampón mi byl doporučen jako doplňující péče ke spreji. Uvidíme, co to bude za zázrak za tu cenu :D.
  • Linola šampón pro suchou a podrážděnou pokožku hlavy (lékárna Dr.Max, 200 ml za 199,-) - když už jsem v té lékárně byla, tak mi zase doporučila. Třeba bude lepší než Uriage a aspoň ušetřím :).
Tělo


  • Rexona Maximum protection (drogerie Teta, 45 ml ve slevě za 129,-) - měla už jsem ho minulé léto a byl super, tak proč si ho zase nekoupit. 
  • Lactacyd Femina mýdlo pro intimní hygienu (drogerie Teta, 400 ml ve slevě za 99,-) - toto mýdlo mi sedlo a jiné už nekupuji, většinou ho kupuji v takové velké akci.
  • Excipial U Lipolotio emulze (lékárna Dr.Max, 200ml za 159,-) - nejlepší mléko, co existuje na atopickou pokožku, používala jsem ho jako malá holka :). 

  • Bioderma Atoderm sprchový gel (lékárna, 200 ml za 99,-) - každý měsíc má Bioderma produkt za 99,-, tentokrát to byl sprchový gel pro atopiky. Vzala jsem si rovnou 2 za tu cenu. Velmi rychle ubývá, protože ho mám 14 dní a už je 2/3 pryč :(.
  • Indulona krém na ruce (Albert, 100 ml za 43,-) - tímto krémem mi mamka hodně dávno promazávala suchá místa po atopickém ekzému. Navíc indulona se hodí doma vždycky. Jako asi si říkáte, že takový krém nemůže fungovat, ale funguje :D. 
  • Balea gel na holení Blueberry love (dm drogerie, 150 ml za 68,-) - objevil se i v minulých nákupech a je tak skvělý, že jsem si ho musela koupit znovu. Používám ho pouze na nohy. Voní jako sladké cukříkové bonbónky. 
  • Saloos balzám na nehty (dm drogerie, 19 ml za 109,-) - došel mi můj levandulový olejíček z Avonu, který už se bohužel nevyrábí a tento balzám mě už hodně dlouho lákal. 
Pak mě nečekaně překvapil balíček přírodní kosmetiky Just od maminky :o). Ceny vůbec netuším (ale asi to bude dražší záležitost), produkty se dají sehnat pouze přes distributory. Tuto značku už doma používáme několik let, mají výborné masti z různých bylin.


  • Mandlové tělové mléko 250 ml - jupí, je určené pro atopickou pokožku, nádherně voní.
  • Měsíčková mast 60 ml - používám ji během dne na promazávání suchých míst po ekzému. 
  • Slézová mast 30 ml vzorek - ke každému nákupu dostanete větší vzorek nějáké masti, která je většinou skvělá, že si musíte koupit plné balení :D (viz měsíčková mast). 
Dekorativní kosmetika

  • Maybelline rtěnka (drogerie Teta, 70,-) - u nás ve městě se nedávno otevřela nová Teta drogerie a byla tam sleva 50% na celý sortiment, tak jsem si vzala víc věcí :D. Tuto rtěnku už jsem obdivovala dlouho, poprvé jsem ji viděla v rakouském dm už někdy v únoru. Škoda, že se k nám dostaly jen 3 odstíny, vybrala jsem si 725 Tantalizing taupe, což je božská nude s kapkou růžové. Zbývající 2 odstíny se mi moc nelíbily, ten jeden byl moc světlý a ten druhý do hněda. 
  • Sally Hansen lak v odstínu 405 Coral Reef (drogerie Teta, 80,-) - hodně dlouho jsem po této barvičce pokukovala, až jednoho dne, když byl lak v akci, tak skončil v košíku :). Tento lak se určitě vyplatí koupit, protože kryje už v 1 vrstvě (ale já stejně dávám 2) a je pigmentovaný jak blázen.
  • Maybelline Affinimat pudr (drogerie Rossmann, 159,-) - tento pudřík jsem viděla nově ve stojanu a velmi mě zaujal, protože je přesně na můj typ pleti (Oily to Combination). Je na výběr ze 4 odstínů, zvolila jsem 2 nejsvětlejší 20 Nude Beige. Určitě bude recenze :).
  • Maybelline Master drama Chromatic tužka na oči (drogerie Teta, 85,-) - tužky na oči nemám skoro vůbec, tak jsem se rozhodla zakoupit tuto fialovou krásku v odstínu Purple Light.
  • Maybelline Color Tattoo (drogerie Teta a Rossmann, 85,- nebo 1+1 zdarma) - chci se naučit používat stíny a s krémovkama jsem doufám na dobré cestě. Odstín 35-On and on bronze je perfektní, ale s 05-Eternal Gold a 87-Mauve Crush mám problém s vodovou konzistencí :(.
  • Astor lipcolor butter v odstínu 011 Feeling Feline (dm drogerie, 129,-) - všichni o nich básní, jak jsou příjemné na rtech, tak to musíme otestovat.
  • Astor Seduction Codes N*2 (dm drogerie, 139,-)- N*1 je taky krásná, ale růžová je prostě růžová. Kartáček je obří s přírodními štětinami a zahnutý. Žádnou řasenku jsem od Astoru ještě nevyzkoušela, tak jsem zvědavá.
Tak, a máme to zfouknuto. :) Čím jste si udělaly radost Vy ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat