18. července 2014

Linkování s Dermacolem

Přeji pěkný den :), docela dlouho jsem se neozvala, ale už jsem zase tady. Teď jsem měla docela únavné směny v práci, ale musím vydržet, to úsilí za to aspoň trochu stojí. Přijde mi mnohem lepší chodit na brigádu, než sedět doma na zadku nebo jezdit k babičkám ( samozřejmě tam občas zajedu, ale nejsem tam týden i víc v kuse :) ). Ale už přejděme k samotnému článku ze série Linkování. Fix je součástí řady Black sensation, ve které najdete i jiné linkovače a tužky na oči.


Množství: 1 ml
Za kolik kde koupit: Seženete v drogériích se stojanem Dermacol za 99,-.

Obal: Zvířecí motivy můžu (hlavně na věcech, na oblečení zřídka). Zrovna nedávno jsem viděla v Lidlu kalhoty se zebřím vzorem (určitě na ně mrkněte, velmi příjemný materiál, na gumu a za 200,-) a ladí mi s linkami :D. Sice je to úplně hovadina, ale potěší. Fix se velmi dobře drží, neklouže v ruce, protože má pogumovanou část, kde se fix drží. Vršek sedí pevně a neotvírá se v kosmetické taštičce.


Oficiální popis: ,, Oftalmologicky testována - voděodolná, nerozmazává se - dlouhotrvající, neztrácí intenzitu po více jak 14h - vhodná pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček ''. (zdroj)

Aplikátor: S hrotem namalujete jak tenkou, tak tlustou linku. S tímto typem aplikace se mi linky kreslí nejrychleji a nejlépe. Hrot se po čase začal malinko třepit, ale nijak to nebrání při nanášení. Barva je pořád intenzivní i na úplné špičce hrotu. Mimochodem se prodávají v jediném odstínu a tím je nečekaně černá.



 Výdrž: Teď si objasníme vše, co o tomto fixu píšou. Voděodolný rozhodně není, sprchu se mnou nepřežil. Opravdu se nerozmazává, ale ve vnějších koutcích trochu v půlce dne ztrácí na intenzitě ( ale na první pohled to není nějak patrné). Určitě je vhodná pro citlivé oči, protože mě oční okolí nijak nepálí. Až na tu voděodolnost jsou to ty nejlepší linky, co jsem kdy měla. Za tu cenu je můžu i klidně stokrát doporučit. :)


Měly jste někdy tu ,,čest'' s touto řadou linek od Dermacolu ? :)

2 komentáře:

  1. Já se přiznám, nemám žádné zkušenosti s linkami tohoto typu :D. Na linky používám klasikou kajalovou tužku, a to jen v krajním případě, nebaví mě ta piplačka s tím. Vždy, když se mi linky zdají pěkné, v závěru to pokazím a celé líčení musím odstranit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnu farbu očí !


    Rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovědětVymazat