10. dubna 2014

Balea šampon pro hnědé vlasy

Ahojte :), víte, že se šamponama Balea jsem zatím neměla žádný problém. Ale tento chlapík se moc nepochlapil :D.

Blogger si dělá co chce :D

Množství: 250 ml
Za kolik a kde koupit: 45,- v dm drogerii ( Balea je privátní značka dm)

Obal: Celá tato řada Balea Professional má obal ve tvaru tuby, což je velmi praktické. Jinak na něm nevidím nic zvláštního. Vždy, jak mi šampon dochází, tak se začne horní plastová vrstva rozpadat.

Vůně: Připomíná mi kakao. A také má takovou kakaovou barvu.





Výsledek: Ze začátku mi tenhle šampon ( dokonce údajně bez silikonů ) vyhovoval. Pak se asi moje vlasy trochu pozměnily a začaly se mi dělat lupy ( určitě to není tím, že ho používám pořád dokola, ráda šampony měním ). Takové šampony doma už nechci ani vidět, objeví se ve vyprázdněnu.

Doma mám v zásobě od stejné řady, akorát pro dlouhé vlasy, docela mám strach si ho dát na hlavu.

Měly jste také tento šampon? Jak Vám vyhovoval? :)

1 komentář:

  1. Já měla podobný šampon od Baley jen byl v takové zlatavé tubě a musím říct, že jsem měla úplně stejný pocit. Po chvíli se mi objevily lupy a vlasy se totálně změnily. Na druhou stranu to byl zatím jediný produkt od této značky, co mi vyloženě nesedl... jinak mám Baleu moc ráda.

    OdpovědětVymazat